ook wel eens zo verliefd?

haha, zijn jullie ook wel eens zo erg verliefd dat je niks meer eet, niet goed kunt slapen en heel de dag dood gaat van de vlinders in je buik?
Volgens mij ga ik echt afvallen als dit zo doorgaat :’)

Nee nog nooit zó extreem XD
Ik ben wel verliefd op mijn vriend (uiteraad), maar het is niet zo dat ik niet kan eten of wat dan ook. Als ik hem zie, word het een ander verhaal, ik krijg knikkende knieen als ik hem zie, of ik krijg zweethanden, of ik word extreem blij XD, en ik heb al 1 jaar met hem.

`

Aaahh dat lijkt me vetfijn, als je zo´n gevoel krijgt van je vriendje (LL)

Hmm niet dat ik niet kan eten of slapen. Dat krijg ik eerder als ik ruzie met hem heb ofzo :’]

Ik heb dan heel de dag het gevoel dat iemand in mijn buik moet stompen om de vlinders stil te houden :’)
Maar ik eet wel gewoon, ik kom wel moeilijker in slaap xD

Nieuw dieet (a)

Eerder omgekeerd. :slightly_smiling_face:
Ik ben heel verliefd op hem, maar niet in die vorm. Maar het idee om hem kwijt te raken maakt me echt kotsmisselijk.

ik ben ongelofelijk hyper als ik verliefd ben xD
Zet ik s’morgens al muziek op, ik dans de douche in , hele tijd zingen.
(Zitk net in zo’n individuele musical)
en als m’n hart dan gebroken word ;/ lig ik hele dag in bed en eet ik nix
( dat is mijn dieet)

Ja dat heb ik ook gehad, vooral nog voor ik iets met hem had, en in de eerste paar maanden.
Nu is dat eigenlijk wel over, het is ‘houden van’ geworden.

Zo verliefd wil ik ook eens een keer worden !
Zo moeilijk, verliefd worden.
Nog maar 1 x geweest, maar niet zo erg.

niet zo heel extreem maar wel een beetje als hij pijn heeft dan moet ik gewoon altijd bijna huilen en ik slaap heel slecht en denk wel heel weinig aan eten dus eet veel minder nu maar ik heb ook wel eens buikpijn van de vlinders in mijn buik en zo’n warm gevoel van binnen als ik weet dat het goed gaat of hij zegt dat hij me aardig vind maar hij vind mij niet leuk das jammer en hij is ook nog het vriendje van mijn vriendin.
en een hele goede vriend van mij dus hij is altijd heel lief en aardig en hij snapt mij altijd en wil me altijd helpen met mijn problemen en ik denk 24/7 aan hem praat bijna alleen maar over hem en zelfs mijn moeder praat best vaak over hem omdat ze hem zo’n goede vriend vind enz.
dus ik praat en denk wel veel te veel over hem
maar de rest valt wel mee

maak het nu voor ut eerst mee, denk ik. ik zie hem tot nu toe vaak alleen nog maar in’t weekend als we uitgaan, ben paar x bij hem thuis geweest. maar ben 's ochtends vroeg wakker en alsk dan aan hem denk wil ik bij hem zijn! :flushed: en heb ik sterk het gevoel dat ik hem mis!

val je dr van af??:grinning:
dan wil ik nu verliefd zijn!!!
maaarreuhmmm, ben eigleijk nooit echt zo verliefd dat ik er de hele dag mee bezig ben zegmaar.
x

heb ik ook last van naja geen knikkende knieen en zweethanden ik word dan altijd blij :slightly_smiling_face:
ik loop dan heel de dag met een big smile op me kop rond x]

haha mijn eetlust is niet weg te krijgen
maar concentratie makkelijk door zoiets

Jaaaa
nu
maar bij mij komt het heel snel en kan het ook vrij snel weggaan.
het lijkt alsof mn hart naar mn tenen valt als ik denk aan knuffelen/zoenen die shit.
fijn gevoel makes u smile!

Ik haat verliefd zijn!
Maarja ik ben nu toch best blij, te blij voor mijn doen.
En ik heb altijd de grootste bek met alles en tegen iedereen, maar als ik hém zie lopen sta ik met m’n bek vol tanden :stuck_out_tongue:
Ik haat verliefd zijn echt! Ik moet van mezelf gewoon normaal doen, maar als ik verliefd ben, zoals nu, ben ik echt een achterlijke gladiool!

Ik ben ook zo verliefd! Ik kan nog wel eten, maar wel moeilijk in slaap komen. Als ik hem tegen kom op straat krijg ik echt knikkende knieën.

Volgens mij was dat best lang geleden, ik wil nu écht niet verliefd worden ><

Wel gehad. Toen een heel gedoe gehad op ‘n feest, nu dus niet meer :’)