Ook ruilen- Nieuwe en zgan kleding :)

Hoihoi, ik ben bezig met het opruimen van mn kast en dan kom je zo nu en dan nog wel eens dingen tegen! Vandaar dit topic. Ik sta (nog) niet in het betrouwbare topic omdat ik nieuw ben! Ik ruil alleen als ik iets leuks zie, verzend meteen als het geld overgemaakt is en retourneren doe ik ook niet. Ik verzend met PostNL en helaas niet naar Belgie. Verzendkosten koper. Ook ben ik niet verantwoordelijk voor fouten etc van PostNL. Helaas heb ik wel een slechte gewoonte meteen overal kaartjes vanaf te trekken, dus kan ik het nooit terugbrengen. :dry:

1x aangehad. Leuk blouseje van de Only. Maat XS, kan ook als S. Nieuwprijs lag rond de 20. Doe een leuk bod.

Nieuw. Oversizede top/trui van Bershka. Maat S. De print is heel leuk, allemaal cheeta hoofdjes erop etc. Ik vond het me toch niet passen. De mouwtjes komen tot de elleboog en zitten strak, de rest van het shirt is wijd. Nieuwprijs was 30 euro geloof ik, doe een goed bod.

Gloedjenieuw, leuke spijkerblouse met leuke kant en stud details. Bershka. Maat is M. Nieuwprijs was 35, doe een goed bod.

Nieuw in verpakking met kaartje. Leuke freaky tas met leuke characters erop. Plusminus 45-40 cm. Nieuwprijs was 15 euro, doe een leuk bod.

Nieuwe sjaal. Met van die franjes eraan. Nieuwprijs was 7 euro. Doe een leuk bod.

Nieuw. Gekocht maar vervolgens in de kast belandt. H&M strak jurkje. Maat 38 maar valt strak en kort. Nieuwprijs was 15 euro, doe een leuk bod.

Gloedjenieuw, leuke spijkerblouse met leuke kant en stud details. Bershka. Maat is M. Nieuwprijs was 35, doe een goed bod.
Oh die is leukk!! Note me! Waarom doe je hem weg? En wat vind je van 20 inclusief?

up

up

Up

up

up

up

up

up

up

Nieuw, van Bershka met aangehechte kaartjes & gaas achterop, ruilen?

upje! :grinning:

Heb je misschien een aanfoto van:
Amisu top. Valt strak, maat S. Nieuwprijs was 10 euro, doe een leuk bod.
Note me :slightly_smiling_face:

Gloedjenieuw, leuke spijkerblouse met leuke kant en stud details. Bershka. Maat is M. Nieuwprijs was 35, doe een goed bod. ruilen?

Spijkerblouse met studs van berschka
Ruilen?

Ik zie niet echt iets om te ruilen sorry

leeeuk!!

:upside_down_face:

:upside_down_face: