Ook onzeker over je borsten?

Edit: Ik wist niet precies waar ik dit moest plaatsen. Food en Sport gaat over het lichaam dus ik heb hier voor gekozen. Maar misschien kan het beter bij Seks enzo? Maar het gaat niet echt over Seks of jongens. Gewoon over je eigen borsten.

Hier kan je terecht als je je onzeker voelt over je borsten. Soms voelt het alsof ik de enige ben die zich voor haar borsten schaamt maar ik weet dat er veel meisjes zijn die zich zo voelen en hier kan je je verhaal kwijt! Misschien kunnen we dit topic ook gebruiken om ons zelfvertrouwen op te krikken.

Ik heb altijd overgewicht gehad en had echt grote en oneven borsten, namelijk C85. De rechter was C85, de linker iets kleiner.

Ik viel 20kg af en hoewel mijn lichaam er goed uitziet…schaam ik me voor mijn borsten. De kleinste is nu een B en de grootste is nog altijd een C (wel kleiner). En de grootste is gaan hangen. Ik probeer het met krachttraining strakker te krijgen en het helpt maar een beetje.

Nu heb ik borsten die eerst oneven waren maar nu zelfs NOG meer oneven omdat de ene is gaan hangen en de andere niet. Ze zijn iets kleiner geworden ja, maar de grootste borst is nog steeds best groot. Het ziet er gewoon vreemd uit. Een normale B en een hangende C :C

Ik werd zo onzeker dat ik mezelf niet zonder bh meer wilde vertonen aan mijn vriend (we hebben bijna 10 maanden een relatie). Voor ik een vriend had (hij is m’n eerste) maakte ik me er geen druk om, ook niet in het begin. Maar de laatste paar maanden werd ik echt onzeker.

Laatst gingen we erover praten en hij was echt geschrokken dat ik zo onzeker was. Ik vertelde dat ik een operatie wilde omdat ik ze niet mooi vind en de ene hangt en hij zei dat ik dat NIET moet doen voor hem. Alleen als ik het voor mezelf doe en me er goed bij voel. Maar hij wilde liever dat ik dat niet deed. Vooral toen ik zei dat ik het inderdaad zou doen voor hem en minder voor mezelf. Hij zei dat hij me een prachtige meid vond en mijn borsten heel mooi vind. Ja, ze zijn oneven. Daarom noemt hij ze handjevol en handvol! Maar dat vind hij niet erg en hij wordt gewoon altijd heel geil van me. Ik vond dat zo lief.

Dat nam mijn zorgen wel deels weg :slightly_smiling_face:. Hij zei later ook dat hij zich erg rot voelde na dat gesprek omdat het pijnlijk is voor hem dat hij mij zo heeft laten voelen en hij vroeg zich af of hij mij niet vaak genoeg heeft verteld dat hij mij prachtig vindt. Het laatste wat hij wilt is dat ik mij schaam of onzeker voel in zijn buurt omdat wij altijd aan elkaar verteld hebben dat we ons niet hoeven te generen of te schamen ten opzichte van elkaar (of hoe je dat ook noemt :stuck_out_tongue:).

Naja, dat hielp dus wel. Ik vind mijn borsten nog steeds niet heel mooi maar mijn vriend heeft me wel beter laten voelen en ik durf nu ook gewoon mijn bh weer uit te trekken :slightly_smiling_face:. Ik wil later nog steeds een operatie, maar alleen écht later tegen m’n 30e aan ofzo. Als de grootste borst nog meer begint te hangen ofzo. Maja.

je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor!
Er zijn zoveel mensen met met ongelijke borsten…
En wat heb je een lieve vriend :slightly_smiling_face:

Ik zelf haaat mn borsten ook hoor, ik had een stevige cup B. Toen heb ik problemen gekregen met eten enz. en nu heb ik nogmaar een kleine A.Het zijn twee theezakjes met striae erop. maarja, bh eroverheen en niemand die het meer ziet.

Ik ook, maar niet omdat ze te groot zijn ofzo, maar omdat ik niks heb.
Daarom durf ik niet in bikini enzo, jongens gaan dan altijd stomme opmerkingen maken en dan kan ik serieus in huilen uitbarsten, maarja.

Ik schaam me ook dood, omdat ik nu bijna niks meer heb…(naja, vind ik, sommige zeggen dat het nog wel mee valt)

ik had namelijk net als @jennd voor ik eetproblemen kreeg een mooie C-cup, bij sommige BH’s was het zelfs bijna D! En nu heb ik een A cup…bijna B, dus het valt nog wel mee, maar voor mij is het echt heel weinig omdat ik dus van bijna een D-cup kom…

Het ergste is dat toen ik nog grote borsten had ik me er voor schaamde en ze zo graag kleiner wou, en nu wil ik ze ziels en zielsgraag terug! haha de ironie…

Maar nu gaat het goed met mij en ik eet heel veel, grootste doel wat bij mij bij het aankomen is is dan ook dat mijn borsten groter worden. Zit nu op randje gezond gewicht en ik wil nog meer aankomen puur in de hoop dat mijn borsten uiteindelijk weer groter worden!! Want het zit dus wel in me, ik weet dat ik van nature grote borsten heb, dus dat geeft me weer wat hoop dat ik ze nog wel terug krijg. :slightly_smiling_face:

Ik ben ook onzeker over mijn borsten. Ik durf wel gewoon na sporten te gaan douchen enzo maar het liefst sta ik dan met mijn armen over elkaar. Ook wil ik echt niet dat mijn vriend ze te zien krijgt haha.

Ik ben ook onzeker over mijn borsten, In een beha lijken ze bijna perfect, maar zodra ik mijn beha uit doe, dan echt ew. Ze zijn puntig en niet mooi rond. Het is 80B maar ze lijken zonder beha kleiner. Maar vooral de vorm vind ik niet mooi.

Ik heb dat precies zo, de ene is een C en de ander een B :pensive: Maar het boeit me eigenlijk weinig, als ik mijn BH uittrek zijn jongens toch helemaal kwijlerig dat ze dat niet eens zien xD (toen ik t aan mijn ex vertelde, moest hij echt ff kijken en dan “ooojaaaa… idd… ahwell”

Ik zat vooral met een goeie BH vinden, maar dat is dmv een opvullinkje nu ook geen probleem meer ^^

Oh maar douchen met andere meisjes zou ik echt niet kunnen, maar dat heeft met veel meer te maken dan enkel borsten!

Ik was vroeger onzeker erover, in groep 6 of zo, toen begonnen ze ineens te groeien dammn O_O. Maar nu ben ik er heel tevreden over haha (:

Mijn borsten zijn sinds kort juist vet gegroeid.
Ben naar een mooie B cup gegaan

ik ben zelf van een heel kleine cup snel naar een B/C gegaan, waardoor ik (door het snelle groeien?) een soort striae strepen erop heb gekregen! Dit vind ik echt supervervelend, in een bikini zie je dat echt wel…

ik ben ook erg onzeker over terwijl ik cup c heb toch onzeker
ik weet dat je tevreden te zijn maar gewoon onzeker

Cakey; als je het laat opereren. zou je dan de kleinere groter maken? of de grote laten verkleinen?

Ik ben ook heel onzeker over mijn borsten hoor, ik heb ook geen sex zonder bh aan want dan voel ik me gewoon niet sexy. :stuck_out_tongue:

Nou ja onzeker… ik ben er niet heel blij mee. Want ik ben vrij breed en heb ietsie overgewicht, maar wel een kleine A-cup (en ze zijn ongelijk)
En het is best moeilijk een 85A te vinden, want meestal is het 75 en soms 80… en dan vind ik eindelijk een 85A en dan vind ik hem niet mooi.

vorm van mijn borsten; top
maar hoe ze eruit zien daar schaam ik me kapot voor…

my boobs are okay :metal:

schaam me kapot ,
ben 16 , en ben 1.68 . Cup 75E .
Zie je het voorje !?

Wees trots daarop! beter te groot dan te klein toch?
en degene van wie dit topic is: je hoeft je niet te schamen en zeker niet voor je vriend, kijk hoe lief hij reageerde? hij accepteert jou hoe je bent en zo vind hij je het leukst, weg met die verandering, jij bent uniek :slightly_smiling_face:

Blijkbaar past het bij je lichaam? Een volle boezem om trots op te zijn toch?!

Ik ben er ook niet blij mee… ik voel me er onzeker over, ik heb maat 85C.
En het klinkt misschien raar, maar ze hangen heel erg… en ik overdrijf niet.
Ik schaam me er best wel voor, ik laat ze zelfs liever niet aan mn vriend zien… :frowning_face:

Herkenbaar, ik heb 80D maar het hangt ook al.