ook niks te doen met kerst en na kerst?

ik weet niet wat het is, ik voel me steeds zo down… Iedereen zit bij z’n familie en doet leuke dingen. Ik heb nauwelijks familie. Wie heeft dit ook?

Ik wil deze dagen juist alleen zijn… Mijn moeder is telkens boos omdat de radio te hard staat. Dus mijn advies aan jou is: zet de radio aan, radio 2.

ik zou juist wel gewoon alleen willen zijn xD maar nee, alle verplichte familiebezoekjes.

ik heb dit juist bij oud en nieuw. maar ik weet ook niet wat je kunt doen, up!

Familie is hier gister geweest, maar vandaag gaan we verder ook niks doen…
Afspreken met vriendinnen?

ik ben gister naar mn familie geweest en vandaag ga ik de hele dag radio 2 luisteren. haha top2000! (: ohja! &vanavond hebben mn vriend en ik beloofd om te gaan koken!

wij vieren geen kerst en daar ben ik ook alleen maar blij om :’).
ik doe gewoon wat ik wil, wat ik op een andere vrije dag ook zou doen…

Ik snap wat je bedoeld :slightly_smiling_face: Ik heb ook niet zo’n hele grote familie dus heb ik het 2x met mijn best friends gevierd gewoon voor de gezelligheid. x

ik ben gister met familie geweest en 's avonds met vrienden uit in Gemert, misschien kun jij ook wat leuks gaan doen met vrienden?

Hmm, ik word door mijn moeder meegesleurd naar d’r vriend, en ik kan je vertellen dat dat ook niet zo plezierig is. Ik zit me 24/7 te vervelen en zij is constant weg.

Wij vieren ook geen kerst, en hier staat het heel erg in het teken van mijn ziekenhuisopname. Dus ik ben mijn tas aan het inpakken e.d. maar verder verveel ik mij ook kapot. Ook weet ik niet tot hoelang ik int ziekenhuis moet blijven, maar anders vind ik die laatste week tussen kerst en oud&nieuw weer wel makkelijk te overleven.
Namelijk op de 28e ging ik altijd met mijn moeder tulband bakken (traditie!) en dan verder samen de jaarkalender van het afgelopen jaar doornemen, ben je echt een volledige middag zoet mee. Films kijken, ik ging kadootjes scoren voor mijn moeder want die is de 31e jarig. Hapje eten in de stad ‘s middags.
En bij het avondeten aten we dan vaak gerechten die heel bijzonder waren dat jaar. Of juist compleet mislukt waren en dat willen we nog even snel over doen of juist iets waarvan we het hele jaar zeiden dat we dat wilde eten maar wat er niet van gekomen was :’‘D heel leuk is.
Verder grote schoonmaak. Alle papierwerk e.d. van het afgelopen jaar de prullenbak in! Nieuw jaar; nieuwe kansen!
Voornemens bedenken en alle plannen opschrijven voor dat jaar…
tja… wij kwamen zwaar tijd te kort :’)

En verder heeeeeeeeeeel veel muziek luisteren en 's avonds tv.

oh dan ben ik toch niet de enige, maar toch voelt dat wel vaak zo…

Sinds we 3 jaar geleden zijn verhuisd woont al mijn familie in het buitenland, behalve m’n oma en opa. Dus wij vieren kerst met hun (kerstdiner) en voor de rest kijken we kerstfilms, gaan shoppen, enz.
Voordat we verhuisden had ik geen tijd, familie opzoeken, veel familie :’)

Aaaag, dat klinkt echt heel leuk allemaal :grinning:

Ik verveel me ook kapot nu! Mijn vriend is nu 1/2 dag(en) naar Texel voor familie en ik verveel me nu al als ik 1 dag thuis zit… Gelukkig kan ik lekker klussen aan m’n kamertje want ik ben aan het renoveren. :slightly_smiling_face:

Mijn vriend is naar zijn familie in het buitenland and I feel lonely :frowning_face:
maarja mijn familie is ook heel leuk natuurlijk :slightly_smiling_face:

Ik heb dit ook, mijn ouders hebben nooit kerst gevierd maar geven me dan gewoon cadeaus omdat iedereen dat krijgt. Verder heb ik geen familie in Europa dus zit ik meestal gewoon thuis te wachten tot kerst voorbij is en vrienden weer tijd voor me hebben.

Wij hebben alleen met het gezin samen gegeten en daarna een stukje gewandeld, verder heb ik me ook verveeld. En nu verveel ik me ook, maar ik moet eigenlijk leren, maar ik krijg geen woord gelezen (slechte concentratie)…