Ook last van onbereikbare, verlegen jongens?

Heey,
ik heb al een jaar dat ik een jongen erg leuk vindt. Vorig veel mee gemaakt, mijn vriendin wilde me zogenaamd helpen (allemaal goed bedoeld) en stuurde een bot smsje naar hem met de vraag of hij verkering wilde. Ik had mezelf gezworen nooit op zo’n afgezaagde manier verkering te vragen :$. Naja lang verhaal, ik moest hem later zelf opbellen om te vertellen wat er gebeurd was want hij las zijn smsjes nooit en ik vond het geen fijn idee dat hij het smsje las waar iedereen op school bij stond. Nouja zijn antwoord was ‘Ik weet het niet, want ik ken je nog niet zo goed’. Hij had helemaal gelijk, wij hadden niet veel woorden uitgewisseld maar ik voelde me wel tot hem aangetrokken. Sindsdien weet ik nog steeds niet of hij wat voor me voelt want ik voel na een jaar nog steeds die spanning tussen ons. Als ik bij hem in de buurt ben zeg ik bijna niets omdat ik anders bang ben dat hij mij raar vindt…
Ik weet iig dat ik voorzichtiger moet doen met zeggen dat ik iemand leuk vindt tegen bepaalde mensen, want hoe goed ze het ook bedoelen…
Via een smsje iemand verkering vragen is gewoon te afgezaagd.
Nouja it happend maar de vraag is nu,
hoe kan ik voorzichtig zonder hem af te schrikken nieuw contact met hem zoeken?
(hij zit nu wel in een andere klas)
het gaat over een verlegen, teruggetrokken, altijd bij zijn vriendenstaande, onbereikbare jongen… ;p

ik kan jou echt niet helpen. 'k Heb altijd hetzelfde probleem als jou. Ik durf gewoon geen contact met jongens zoeken. Via sms en msn durf ik soms wel , maar in het echt niet.
xx

Ja je moet oppassen dat je niet te ‘digitaal’ wordt want je moet ook wel in RL met elkaar kunnen praten…
maarja heel erg vervelend voor ons beiden dus…

dat heb ik dus ook gehad,
helemaal verliefd geworden (net voor de vakantie) op een jongen die ik alleen via sms en msn heb gesproken. Maar we missen gewoon de klik in het echt. Helaas had hij me verkering gevraagd in de vakantie en hebben we er nu een punt achter moeten zetten.

als ik jou was zou ik gewoon proberen een keer met hem een op een af te spreken, en je van te voren bedenken waar je over wilt praten.

blok hem op msn
wis zijn nummer

en begin met hem te praten over school
of ik weet niet of je vaak bij hem in de buurt ben ?

Morgen begint helaas school weer…
ik zal wel oogcontact maken miss goed voor in het begin :wink:

nee helaas niet, hij is niet zo bezig met zijn mobiel en zijn hyvespagina is uitgestorven. Zijn msn weet ik niet ;$
ik ben heuuuuuuul slecht hierin

Sommige dingen gaan gewoon vanzelf :wink:

daar moest ik echt heel hard om lachen :stuck_out_tongue:
ik kan je niet helpen, heb ook altijd hetzelfde…

das juist goed
dan moet het wel in real life

Praat eens met hem op een feestje? Als is het kort.

Haha bedankt voor jullie reacties, alleen heb ik wel weer een heel onbereikbare jongen gekozen. Hij maakt het me wel erg moeilijk.
En over dat feestje: hij is niet zo’n partyanimal meestal gaat hij met zijn vrienden in een hoekje staan. Achja… zoals iemand al zei sommige dingen gaan hopelijk vanzelf ?

bij mij is het ook altijd zoooo onbereikbaar,:frowning:
gister wasik op een verjaardag, en toen was een vriendiner ook met haar vriendje,(naja die kende bijna niemand, dus ik zei: neem hem gewoon mee dan stel ik mezelf wel voor :stuck_out_tongue:)
naja, hebben hele tijd met z’n 3tjes gekletss,
maar toen savonds kreeg ik echt de kriebels van oooww. was eigenlijk best wel een leuke jongen! :open_mouth:

Mijn crush is zo aanwezig, maar als het op een gesprek met mij aankomt wordt hij altijd vet rood en moet hij altijd ‘plots’ naar buiten enzo… Ik ben ook nooit alleen met 'm, en bij ons jat iedereen elkaars mobiel altijd dus dan leest iedereen die sms’jes ook. Nja, k heb zelfs m’n vriendinnen nog niet verteld dat ik een crush op 'm heb, ben wat bang voor hun reactie. Hij is soms nogal childish.