Ook ik zoek een jongen

Hoi iedereen

Ik maak een anoniem account aan omdat mijn plaatsgegevens hierin komen staan.

Ik heb afgelopen maandag een jongen gezien in mijn lokale supermarkt, en ik vond hem gelijk heel aantrekkelijk. Hij zei gedag maar ik was aan de telefoon dus ik kon niet reageren.
Ik fietste daarna nog langs en zag dat hij een flatgebouw binnenliep. Ik weet niet veel van hem, maar het is een gokje waard. Het is namelijk een kleine supermarkt.

Dat flatgebouw staat in Venray. Ik weet namelijk niet of hij daar woont, of hij boodschappen ging doen voor zijn oma/zus/tante/hond. Hij is blond, kort haar maar niet té kort. Hij zag eruit als 20-23 jaar. Verder droeg hij een bruine korte broek en had hij een eastpack(?) rugzak waar hij zijn boodschappen in deed. Hij kocht onder andere kipfilet en sla (lol dat weet ik nog).

liefs

Nou, je weet alleszins al waar hij (mss) woont/komt…

We zitten allemaal in het zelfde schuitje!

Ga er wat vaker langs, wie weet zie je hem nog en dan vraag je zijn naam of nummer.

En wat je wil je nu verder?

ik hoopte dat iemand hem zou herkennen bij deze beschrijving

Die omschrijving beschrijft 40% van alle mannelijke studenten in Nederland :'D

Ik heb er wel een plaatsnaam bij waar hij eventueel woont vandaar dat ik het gokje waag

Kan er eigenlijk geen algemeen topic voor dit worden aangemaakt?
Tips heb ik niet, buiten nu elke keer naar die winkel gaan als je inkopen moet doen.

Oh dit klinkt echt heel raar maar misschien kan ik je helpen :’) welke supermarkt was het?

Hmm, ik ken wel jongens uit Venray en omstreken van die leeftijd, maar de omschrijving voldoet er niet aan helaas…

oh lol ik note je even.

edit; je hebt je profiel afgeschermd, dan toch maar zo

het was in de c1000. Ben je bekend in venray of niet? want ik weet ook de flatnaam :’) Maar ik wil dat allemaal liever niet hier in het topic gooien

Aangezien hij van mijn leeftijd is , en ik in venray op school heb gezeten ken ik hem misschien wel.
Maar er zijn zoveel blonde jongens daar haha.

Ja het enige wat dan helpt is die plek waar hij naar binnen ging…

haha, ik dacht even een topic lezen ineens staat er Venray… IK WOON DAAR!! haha. dus maybe kan ik je ook wel helpen ? (:

Een van mijn beste vrienden werkt daar bij de C1000 daar en ik kom er ook vaak. Ik ben heel bekend in de wijk. De beschrijving is iets te vaag, maar als ik je nog kan helpen hoor ik het wel (: Ik ben zelf 19 dus het is redelijk mijn leeftijdscategorie. En ik ben heel benieuwd wie jij bent.

Oke ik zeg gewoon alles in plaats van iedereen te noten
Hij kwam dus vorige week maandag bij de C1000 in Veltum. Ik liep nog snel achter hem aan maar die stomme cassiere bleef kletsen met een klant voor mij dus ik was hem kwijt. Tot ik naar huis fietste en ik hem een flatgebouw binnen zag gaan. Het flatgebouw heet SAFFIER. Dus echt vlak naast de c1000 en de aldi. Hij kocht kipfilet en sla. Hij zei me gedag, had blond haar, een bruine korte broek, en een zwarte rugzak. Hij was denk ik rond de 1.75-1.85m ik kan geen lengte inschatten, hij had gewoon iets wat me ontzettend aantrok haha. :’) Ik kom er verder nooit dus de kans dat ik hem weer zie is klein.

En hij kan ook best 19 zijn hoor haha ik kan dat niet zo goed inschatten.

up :grinning:

Haha dit probleem komt me zo bekent voor
ik kan je helaas niet helpen (dus zie dit maar als een up ^^)

Maar ben best benieuwd stel nou dat je er uiteindelijk achter komt wie hij is, wat ben je dan van plan hem gewoon toe te voegen op fb ofzo haha?