Ooit wel is iets gedaan, wat je eigenlijk niet wou doen?.

[b]& waaar je nu spijt van hebt?

Ikzelf niet, ben niet zover met jongens xd
maar ben zelf wel nieuwsgierig &, maybe kunnen anderen je dan nog wat tips geven.

xxx[/b]

hm no regrets.
wel dingen van; ah dat had ik anders moeten doen. maarjaa is toch te laat he :stuck_out_tongue:

Nee.
Als ik die dingen niet had gedaan, was mijn leven niet geweest zoals het nu is. En het is nu namelijk best plesant. :slightly_smiling_face:

Upje.:stuck_out_tongue:

-

Nee.

Nee, dat vind ik namelijk dom. Waarom zou je iets doen wat niet goed voelt, alleen om iemand anders te pleasen terwijl je weet dat het fout i?

vast wel eens, maar niet iets wat zo erg was dat ik het nog weet.

Nee, ik heb nergens spijt van.

hmm ja wel van iets maar goed dat heb ik verdrongen.

Ja sws

Zoenen met een jongen die een vriendin had, met de bekende smoes dat het uit was. Ik had het moeten natrekken, want heel diep vanbinnen geloofde ik het niet helemaal, maar ik wilde het gewoon geloven of zo? Toen ik erachter kwam dat het toen gewoon nog aan was, had ik het indirect opgebiecht aan dat meisje. Vond het heel knap van mezelf, jammer alleen dat zij de versie van haar vriend geloofde en mij nu een stokerig kutwijf vindt :’)

Zoenen en meer met een jongen die ik eigenlijk helemaal niet zo leuk vond. En ik had hem daardoor min of meer geplayed wat ik wel lullig vond. Ik had overigens niks bij hem gedaan omdat ik dat dus écht niet wilde. Maar hij wel bij mij en dat heeft me een hele lange tijd gestoord.

M2. ;p

eigenlijk niet

Ja.

Naja niet dat ik het op dat moment niet wilde, maar maar ik heb wel eens gehd dat ik de dag erna dacht oh god met hem had ik niet moeten zoenen haha. Maar dan was het niet heel erg, geen écht spijt. Als ik iets niet wil en een jongen wel dan heeft hij lekker pech gehad haha

Ja, heb wel spijt van bepaalde dingen.

nope.