Ooit met een meisje gezoend

Twee exvriendinnen van mij met elkaar. Dat was wel aandachttrekkerij, want het was op een feestje. Zucht, daar heb ik toch zó’n hekel aan.

haha k snap.

nee,

maar ik zag wel daarnet twee meisjes zoenen in de KFC. ik zeg niet dat daar iets mis mee is ofzo, maar het is gewoon ‘anders’.

Nee.

Ik zou het wel eens willen doen, gewoon om te weten hoe 't voelt. Zonder gevoelens of zo, en niemand hoeft het te weten.

Maar ik heb een vriend, en die vindt dat niet zo leuk (’:
Dus waarschijnlijk gaat het niet gebeuren.

Euhm ja, maar toen was ik zat en het was met een iets oudere vrouw op de wc. Ik zei dat ze mooi haar had en toen kuste ze me, haha. Maar ik sta er nog steeds wel voor open, ook op seksueel vlak wel. Maar niet voor liefde denk ik.

Ja, gewoon voor te kijken of het anders was. maar ik ben geen lesbi/bi ofzo.

ja :’] haha maar ik ben gay dus dat is dan wel logish :’]

Nee maar wil het wel eens proberen…

Waarom zou je dat nou willen proberen?

Nee. Ik snap ook niet waarom mensen dat doen als ze bijvoorbeeld helemaal geen gevoelens voor diegene hebben. Ja een lesbische stel begrijp ik dan nog wel, maar zomaar met een meisje kussen is wel raar hoor.

nee, het idee alleen al! :open_mouth:

Ja, ik zoen ook met jongens zonder gevoel, en ik en mijn vriendinnen wilden het wel eens proberen haha. En toen we een keer helemaal dronken kwam van het een het ander haha. maar bijzonder was het niet

Ik vraag me altijd af wat je dan doet met je handen en zo, het lijkt me namelijk nogal vreemd om als je gevoelloos met een vriendin aan het zoenen bent je handen op haar lichaam te leggen en zo?

Ik heb ooit per ongeluk met een meisje gezoend.
Meisje was ehm… op zijn zachtst gezegd, niet bepaald nuchter…

Ik wel, dus de zoenscene duurde ook niet langer dan 2 seconden.

nee en ook niet van plan.

Haha, Ja. Niks mis mee, me dunkt :wink:!

nee maar ik zou het wel willen proberen. alleen durf ik de 1e stap niet te zetten bij een ander meisje… bang dat ze het vies vindt en niet wil! hoe pakken jullie dat aan?

^eefheid

come on, als je niet gay/bi bent doe het gewoon niet.
Stel je voor dat meisje wat je pakt, is het wel en hoort dan datjij het deed voor de lol nee dat voelt goed dan joh :’]

Je gaat toch ook niet met een jongen zoenen voor de lol als je weet dat hij op jouw valt?