Oohlala

Hallo,

Ik heb een paar weken geleden een ketting gekocht op oohlala.nl en deze ging meteen al kapot toen hij gewoon om mijn nek zat. Toen heeft mijn vriend een nieuwe voor mij gekocht maar hiermee gebeurde precies hetzelfde. Het was zo’n slecht materiaal.
Ik heb ze dus een mail gestuurd en ik kon een tegoedbon van 5 euro krijgen en daar van zou ik 1 nieuwe ketting kunnen kopen (die ik al niet meer wil) terwijl we er twee hebben gekocht.
Nu reageert ze niet meer op mijn mailtjes.
Wat moet ik doen?
Het gaat me al niet meer om die tien euro maar als ik het vertrouwen geef aan zo’n webshopje en alleen maar dingen krijg die al kapot gaan als je in de wind loopt en ik vervolgens alleen maar boze mailtjes terug krijg met dat ik lieg Enzo, is dit meer een principe kwestie geworden.

Wie o wie kan me helpen?

Foto’s van bewijs sturen? Geen garantie denk ik… Succes

ik heb een juridische opleiding gedaan en als een product niet zo lang meegaat als het hoort met dat product, heb je gewoon recht op je geld of iets van die waarde, en een ketting moet niet binnen een kwartier stuk zijn lukt me…

En sowieso heb je lang garantie, ook met een webshop.

Ze negeert me nu gewoon