ooh shit :(

Mijn vriend en ik hebben 2 keer seks gehad,afgelopen maandag voor t laatst,bij mij thuis en toen heeft hij dus de condoom in de wc doorgespoeld.
en eerder ook al 1 keer.
en nu is dus de wc verstopt… maar zou dat daar door komen?
hij was daarvoor ook al niet goed.
en mijn zusje gooit er wel is babydoekjes in of gebruikt teveel wc papier.

ik ben zo bang, we zijn een streng christelijk gezin dus als ze hier achterkomen ik weet niet wat ik moet doen, kan ik wat doen?
tips? :frowning_face:

xxx

Ik denk niet dat er veel te doen valt, of je moet zelf de wc ontstoppen :wink:

zelf de wc ontstoppen als er niemand thuis is. lijkt me vrij logisch.

Er staat toch duidelijk aangegeven dat condooms niet in de wc mogen…

Het kan wel zijn dat ze die condooms nu gaan vinden, als ze de wc gaan ontstoppen. En dan kan je volgens mij niet echt veel meer doen dan eerlijk zijn…

weet jij hoe 't moet dan?

^ Google?

met een wc ontstopper misschien? :’)
gewoon zo’n ding, en dan sop sop sop, en komt 't al 't prut naar boven (inclusief condoom) en mag jij 't er uit vissen en weggooien.

volgens mij hebben wij dat niet :frowning_face:

ik had nog zo tegen hem gezegd dat hij het nooit door de wc moest doen, en toch doet ie het :frowning_face:

then you’re screwed. ( :

fml

ze zijn nu wel thuis, maar hebben er nu geen zin in ik denk dat ze t of vanavond doen of morgen…
en is een loodgieter niet heel duur?

of misschien bij een buurman vragen of hij zo’n ontstopper heeft?

nou wij hebben goed contact met de buren en de straat, dus als ik dat ding leen dan weet mijn moeder het de volgende dag ook zeg maar. :l

Ze zijn niet zo duur, ontstoppers. Bij de blokker heb je er al een voor een paar euro.

Ow sorry maar niet bij iedereen is het koopzondag natuurlijk. Bij ons wel ivm sinterklaas, als dat bij jullie ook is kan je er eentje halen… (:

ik hoop dat mijn moeder morgen moet werken dan ga ik uit school wel langs…

Waarom zijn jullie dan ook zo dom om een condoom in de wc te gooien?

Echt he, ik moest dan ook even hard lachen toen ik dit las, lees voortaan even de gebruiksaanwijzing want zelf weet ik het niet zeker maar er zal vast wel op staan dat je condooms absoluut niet in de wc moet gooien…
Als ie nou verstopt raakt , denk dat je dan gewoon pech hebt en moet opbiechten…
Ja wat wil je dan, christelijke mensen liegen toch nooit of?.. :wink:

O zo’n situatie ken ik. Een vriend van mij deed precies hetzelfde bij zijn christelijke vriendin thuis, alleen hij vergat zelfs door te spoelen. :’)

Hij mocht maanden niet komen.