Ooh happy hair days!

Hey meiden!

Ik heb sinds een paar dagen ein-de-lijk het perfecte haarverzorgings product gevonden voor iedereen die net als mij; droog, pluizig, half krul, half stijl en half slag - haar heeft. :slightly_smiling_face:

*hoor de engelen zingen*
L’oréal Paris
Elvive re-nutrition voedende melk-crème

http://www.loreal-paris.nl/img/l10n/products/305x262/HCa17_4.jpg

Het werkt het beste op droog haar, maar is ook op nat haar te gebruiken.
Gewoon te kopen bij de drogist.
Nou, ik hoop dat ik hiermee iemand heb geholpen (:

Liefs

haha die gebruikte ik eerst ook, ruikt heerlijk!

Ik ga het zeker proberen, dankjewel!

Ja, en wat zijn je resultaten … ?

Ik heb ook iets van l’oreal, moet je ‘s nachts in je haar doen, en dat is zooooo fijn! het hersteld je haar enzo.
heb je voor iets van 7 euro bij kruidvat, en bij de action voor iets van 2 euro :’)

Dat het super zacht aan voelt, glanst, niet meer pluist, en je hoeft geen andere producten meer te gebruiken zoals mousse of haarlak o.i.d. Alleen even je haar in model stylen of spelden zoals je wil, en klaar! (:

Wordt je haar er niet vetter van Ö Want ik heb behalve half krul half slag half droog half pluizig etc. ook half vet haar :S

wauw, Daliah
jouw haar lijkt verdacht veel op dat van mij!

Nee, alleen als je het bij je hoofdhuid smeert kan het vettig aanvoelen, maar het ziet er niet zo uit. Maar daarom smeer ik het ook voornamelijk in de punten en lengtes.

Wat kost het dan?

weet ik niet meer precies, maar 3 of 4 euro ofzo. Niet schrikbarend duur in ieder geval (:

oke nu ga ik hem ook kopen, mijn haar is alleen handelbaar als ik hem stijl met de stijltang :grimacing:

Nou, mijn haar is zelfs dán nog niet handelbaar, want dan pluist het en ziet het er droog uit. En dan spul dr over; klaar!
Echt, na 7 jaar allerlei haar producten van de meest goedkope en ook duurste troep gekocht te hebben, heb ik eindelijk iets gevonden wat te betalen is en wél werkt haha :stuck_out_tongue: