Oogschaduwbasis.

Ik heb de laatste tijd heel erg als ik oogschaduw op heb, met een basis eronder dat de oogschaduw alsnog gaat creasen. Ik heb de oogschaduwbasis van too faced en urban decay. Poos geleden creasde de oogschaduw nooit met die basis eronder. Maar de laatste tijd wel…
Ik breng gewoon een klein beetje aan op beide oogleden en laat het dan even drogen…
Wat doe ik fout?

als ik jouw was zou ik gewoon geen oogschaduw basis gebruiken en gewoon een goede dure oogschaduw kopen en die opdoen. tenminste zo werk ik met oogschaduw,en bij mij blijft het altijd zitten…

Ja, want alle goede oogschaduw is duur -.-
Blegh.

Maargoed, doe je ook foundation/concealer onde de oogschaduwbasis? Dan kan het alsnog gaan creasen namelijk. Zelfde geldt als je er dagcreme/oogcreme op doet.

Nee, ik doe echt alleen de oogschaduwbasis eronder.

Je doet echt niets anders dan wat je eerst deed?
Dat is vreemd…
Gebruik je andere oogschaduw nu dan?
Of misschien is je basis overdatum?

Ik heb echt geen idee wat je fout doet als het eerst wel lukte en je nu nogsteeds hetzelfde doet, sorry :c

misschien zijn je oogleden vetter dan gewoonlijk? Of laat je je oogschaduwbasis niet lang genoeg drogen?

Als je nog steeds hetzelfde deed als anders, dan is het inderdaad heel erg vreemd. Is de base dan niet te oud? Dat kan ook he, dat hij z’n werking dan verliest.

Maar ik had het laatst ook, maar volgens mij kwam dat doordat die base niet zo goed was en ook door de oogschaduw…

waarom voelt iedereen zich zo aangevallen? ik probeer haar toch te helpen? en bovendien heb ik nooit gezegd dat goedkope oogschaduw slecht is, maar ik heb zelf gewoon dat dure oogschaduw beter blijft zitten dan goedkope,Jesus zeg - _ -

Volgens mij ben jij de enige die zich hier aangevallen voelt hoor…

Ik zou het echt niet weten. Misschien laat je hem niet genoeg drogen?

Misschien kan je een keer een andere oogschaduw basis proberen?

oké het spijt me,maar ik snap niet helemaal waarom mensen dan zo gaan reageren als ik ook maar gewoon probeer te helpen…

Waarschijnlijk zijn je oogleden te vettig. Probeer eens 's avonds en 's morgens ze te reinigen met water om ze wat uit te drogen. En breng dan je oogschaduwbasis aan.

Dankjullie voor de reactie’s! Ik heb een andere basis gehaalt die het wel altijd gedaan heeft.
Ik ga jullie tips eens uitproberen.

Breng je iets van creme ofzo op je ogen aan?
Het kan ook aan de ogenschaduw liggen. Ik gebruik de base van ArtDeco en bij alles gaat het goed, behalve bij bepaalde Catrice ogenschaduws. Die creasen na een paar uur altijd.

Nee, ik gebruik geen creme eronder. Ik gebruik vaak MAC oogschaduw. Dus daar ligt het niet aan lijkt me…

Ik heb de oogschaduwbasis van Hema, en een oogschaduw-creme van Hema! Dat is FANTASTISCH, dat zit na uren en uren en uren nog perfect en een keer na een (korte) nacht zat t er nog steeds en ben ik met dezelfde makeup weer uit gegaan! Fantastisch spul!

Met andere oogschaduw, en dezelfde oogschaduwbasis is 't na een paar uur wel om zeep, dus het ligt wel aan de combinatie…

hoe lang heb je ze al?
Ik heb namelijk die van Too Faced en die van Urban Decay en vind ze beide echt géweldig. Ik kan zelfs gewoon gaan douchen en het blijft er nog perfect opzitten :’)

Misschien dat ze zijn uitgedroogd. Of je hebt hele vette (kan je niets aan doen) oogleden.

Die van urban decay heb ik echt nog maar net.