oogschaduw?

hee, ik vind sinds een tijdje oogschaduw heel mooi, maar als ik het op doe, doe ik dat altijd gewoon met mijn vinger en dan ziet het er ook gewoon wel mooi uit.
maar als ik op youtube kijk ofzo, en al die filmpjes over oogschaduw dan doen ze eerst zo’n onderlaag en dan nog allemaal verschillende laagjes met allemaal verschillende kwastjes enzo…
maar bij mij ziet het er bijna hetzelfde uit (misschien iets minder mooi…) en het blijft en ook gewoon heel lang opzitten?

Das toch alleen maar goed dan?
Ik snap het probleem niet?

ja, maar hun doen er echt 20 minuten over om het zo te doen en ik doe het met mn vingers in 1 minuut?
ik wou gewoon even weten wat echt het verschil is zeg maar als je het met meerdere oogschaduws doet en met kwastjes enzo…

Dan kan je het misschien mooier laten overlopen etc en het staat natuurlijk wat professioneler in zo’n filmpje.

snap heel dit topic niet

Het is inderdaad dan gewoon mooier en ziet er professioneler uit. Ze gebruiken meestal meerdere kleuren, blenden deze in elkaar over, doen er een primer onder, gaan soms tot de ‘crease’ enzovoorts.
Je hebt gewoon bepaalde technieken omdat het wat minder amateuristisch te maken. Maar gewoon oogschaduw met je vinger er even op kan ook gewoon hoor, doe ik ook. :’)

wat is nou het probleem ? de een vind het leuk om er lang om te doen en de ander niet, klaar ! Wees blij dat je het na kunt maken ! beetje onzin topic, sorry !

Ze stelt gewoon een vraag, so what dat het een onzintopic is. :roll_eyes:

Gewoon doen wat je zelf mooi vind. Mijn mascara zit ook altijd meteen goed na 1 laagje, dan ga ik er echt niet 10 minuten over doen omdat ze het zo in een filmpje doen