Oogschaduw palette

Heeii,
Ik ben verliefd op beauty en ik heb een vraag. Weet iemand waar ik een oogschaduw palette met heel veel kleuren kan kopen?? Ik mag van mijn ouders niet via internet bestellen. Ik wil graag een 88 palette maar ik weet dat je die niet in de winkel kunt kopen. Zijn er ook palettes die erop lijken en ook goed gepigmenteerd zijn? Het hoeft niet 88 kleuren het kan ook minder. Het liefst voor €25,- of minder.
X

Daarvoor kun je het beste op ioffer.com of ebay kijken, daar zijn meestal wel goede look a likes te vinden :slightly_smiling_face:

Ik mag van mijn oudere niet op internet bestellen :dry: ik heb al gezeurd of ik via eBay een palette mocht bestellen maar het mocht niet, want mijn ouders vinden het niet goed dat ik al met makeup bezig ben. (Ze vinden me te jong :dry: 14 is toch niet jong om met makeup bezig te zijn?)

Volgens mij heb ik wel eens palettes bij de V&D zien liggen, mss kun je daar navragen?

Ooh ik snap het, nee 14 is niet jong hoor. Bij de op = op voordeelshop hebben ze nu w7 in the buff palettes, die zijn een kopie van de urban decay naked palettes :slightly_smiling_face:

Daar ga ik zeker kijken! Dankje :slightly_smiling_face:)