Oogschaduw nat aanbrengen?

hee iedereen!

ik heb een vraag, die misschien een beetje stom is, maar ik vraag het me al een tijd af…
je hoort heel vaak dat mensen ‘nat’ oogschaduw aanbrengen, omdat de kleuren dan bijvoorbeeld feller zijn.
bedoelen ze hier echt mee dat ze de oogschaduw zelf natmaken met water? of doen ze er iets anders mee xD?

x

Ik dacht dat ze daarmee bedoelen dat je eerst een soort van basiskleur aanbrengt wat meer aanvoelt als mousse en dat ze daarop hun oogschaduw doen. Ik kan het ook fout hebben.

Geen idee :stuck_out_tongue: Ik stelde me meer voor dat ze het kwastje nat maken en dan zo de oogschaduw aanbrengen :stuck_out_tongue:

volgens mij is het gewoon dat ze het kwastje nat maken en dan oogschaduw aanbrengen. :stuck_out_tongue: worden de kleuren idd feller van. :wink:

precies :pensive:

okeee, bedankt :wink:. ik dacht het al een beetje, maar het klonk zo raar…

Het was maandag bij benelux next topmodel.
Je doet wat oogschaduw op de palm van je hand, en een drupje water erbij. Het resultaat is trouwens heel mooi! Veel opvallender.

ik doe het meestal op mijn kwastje, of een ietsiepietsiemienie klein drupje water in de oogschaduw zelf…

ik doe het ook wel is, maar ik het blend dan wat moeilijker, maar its worth it toch? kuss

ik vind het blenden ook een stuk moeilijker, maar als je de kleur gewoon droog aanbrengt valt hij al gauw weg bij mij, of het nou een duur merk of goedkoop merk is.

ja of met een mixingmedium, mac heeft er 1tje volgens mij. Macha van beautygloss zegt altijd dat je ipv gewoon water gedestilleerd water moet gebruiken. Dat is water wat langer houdbaar is want gewoon water word al snel troebel. Ik gebruik als ik het doe alleen gewoon water, heb nog nooit problemen gehad, m’n oogschaduwtjes zijn nog gewoon goed. Maar dat het extra fel is is onzin want door een beetje water word de kleur niet nog feller.

gewoon met een nat kwastje aanbrengen indd.
blijft langer zitten en veel mooier. lijkt net of er veel meer pigment in zit.