Oogschaduw gevallen, wat nu?

Ik heb een heel mooi bronzer palette, voor je hele gezicht, met foundation, bronzer, oogschaduw etc.

Nu liet ik hem laatst uit mn handen vallen, en heb m eigenlijk zonder te kijken weer weggelegd, maar 2 kleurtjes zijn dus helemaal gebroken, en kruimelig enzo. En alles komt onder te zitten nu. Het zijn wel hele mooie kleurtjes die ik vaak gebruik, maar ik kan ze niet zo in dat ding laten zitten want het ligt dus ook over de andere kleuren heen. Is er een manier om dat weer te fixen? :stuck_out_tongue:

Want het is van dat samengeperste spul, maar misschien kun je dat zelf weer goed maken ofzo… google hielp me niet echt dus ik denk ik vraag t hier. Anders ga ik maar van die lege potjes kopen ofzo denk ik.

In lege potjes doen, zoals je zelf al zei.

Ja maar ik bedoel meer of er een manier is om dat weer samen te persen… Ik dacht aan water erbij maar weet niet of dat wel zo’n goed idee is :stuck_out_tongue:

een pigment van maken… las ik ergens, vraag me niet hoe je dat moet doen xd

Sorry, dat weet ik niet.

Pressen :’)

Ga naar youtube en zoek op : how to press eyeshadow ofzo =)
Genoeg filmpjes!

http://www.girlscene.nl/b…/juni/gebroken_oogschaduw
Tada

Met alcohol ( te koop bij de drogist ) en dan er een papje van maken gladmaken en laten drogen :slightly_smiling_face:

Je kan de poeder terug erin doen, een muntje in een zakdoekje, en dan erop duwen… Ik dacht dat je dat toch zo kon doen :’)

Pressen dus. :’)

Oh nee, je moet er ook nog alcohol bijdoen dus :’)
Klik.