Oogschaduw en mascara

Hoe doe je perfect oogschaduw en mascara op?
Dit vind ik werkelijk práchtig:

http://i49.tinypic.com/2vuh6av.jpg

Ik snap dat die wimpers nep zijn, maar dan snappen jullie even wat voor volume ik bedoel.
En welke mascara en oogschaduw is echt goed, zodat je dit resultaat ongeveer krijgt?
En dan bedoel ik natuurlijke tinten zoals beige, bruin en dat pearly white wat op de foto staat.

Ohja en kies uit deze mascara’s, welke is beter?:
maybelline colossal volum’ express
of
False lash effect

als eerste moet je als je dit soort wimpers wil GEEN Volume mascara gebruiken.

er bestaan plat gezegt 2 soorten mascara.

1. lengte
  2. volume.

volume maakt de wimpers dik… en bij een slechtere mascara zelfs klonterig. het borsteltje laat veel spul achter op je wimpers en daardoor plakken ze aan elkaar. je zult hiermee dus nooit het resultaat bereiken als op de foto.

als je een lengte mascara gebruikt, word er niet veel spul achter gelaten op je wimpers en daardoor blijven de haartjes goed gescheiden, het borsteltje van een lengte mascara is zo ontworpen dat het ( als je het vanaf de wimper aanzet gebruikt) het alle wimpers omhoog duwt en het in die stand blijft staan.

dus voor dit resultaat kun je het beste een mascara gebruiken die lengte geeft!

xxxxx liefs

Misschien kun je Lash Architect gebruiken of van Lancome een, die zijn erg goed en ze hebben er daar 6 van geloof ik. 3 voor volume en 3 voor lengte!!

succes ermee:D en mooie foto trouwens… ze is idd mooi opgemaakt. ik heb een oogschaduw die erop lijkt van YSL bruin met goudachtige shimmer, en pearl achtige white kleur… erg mooi!

Oke dankjewel!
Ik heb even op google gekeken voor Lancome Virtuose.
Is die geschikt voor de wimpers die ik wil?
Of is de Lancome Hypnose beter…

Pfff, heb hier echt geen verstand van!
Hihihi!

Die oogschaduw lijkt me niet zo moeilijk…
Gewoon bruin shimmer in de outer v enzo, en witte shimmer daarvoor?
Misschien http://www.beautytreat.nl/?cat=8 hier even kijken? of op misslipgloss/beautygloss daar vind je vast wel wat tutorials.

Ik denk als je er een van Lancome moet kiezen dat je dan voor de Virtuose moet gaan. borstel ziet er goed uit!

als je voor een goedkopere variant wil gaan zou ik voor de lash architect gaan

succes ermee:D

Het kleurnummer van de oogschaduw is trouwens nummer 1. op de site lijkt de bruine kleur echt op olijfgroen maar dat is het helemaal niet! het is gewoon bruin. en de oogschaduw is erg fijn! de witte kleur is erg geschikt als highlighter!

xx

Als ik jou was zou ik niet voor Lancome gaan, kost klauwen met geld en ik vind het persoonlijk niet echt een super resultaat, net als Dior. Chanel daarintegen werkt wel goed, maar ook dat vond ik het geld niet waard. Ik vind persoonlijk Max Factor mascara’s geweldig, vooral Masterpiece Max en Lash Extension Effect moet ook heeeeel fijn zijn (False Lash Effect vind ik ook geweldig, maar daar zijn ook heel veel mensen heel negatief over…).

Van oogschaduws weet ik niks, dat gebruik ik niet :’)

lovesick heeft gelijk! Ik had niet eens aan Max Factor gedacht! MaxFactor is beter is lengtemascara’s dan in die voor volume. dus misschien die masterpiece ofzo, over de kunstof borsteltjes weet ik niets! heb deze nog nooit gebruikt!

x

Oogschaduw: alles shimmerwit (of gewoon een basis) en dan met grijsbruin (taupe) een streep trekken op het randje van je bewegend ooglid. Daarna blenden enzo.