oogschaduw basic

weten jullie waar ik een niet al te dure goede oogschaduw base kan vinden?
alvast dankje!

Hema ^^^
Iets van 3 euro, ik vind 'm heel erg fijn.

Hema heeft er 1, etos volgens mij ook… essence of catrice zal ook wel hebben, gewoon even goed kijken

ik heb er een van gosh. Hij is wel oké, maar niet voor 13 euro.

Als je ¤18,50 niet te veel vind, zou ik de paint-pot van MAC kopen. Die werkt echt ontzettend goed en fijn!

Hemaaa :slightly_smiling_face:

Die is geweldig.

die van catrice moest best fijn zijn, heb um zelf niet!

Ik gebruik ook die van HEMA! :slightly_smiling_face:

Ik heb een, eeh even kijken hoor, ohja!
Het is niet écht een base, maar ik gebruik hem als base:
Gosh Waterproof Eye Shadow: Love That Ivory!

Iets van 8 euro ofzo. Zoals ik al zei, het is geen echte base maar wel goed te gebruiken.

hema is zeker goed

Ik heb ook die van de hema, die werkt echt goed. Alleen als je denkt dat hij op is en er niks meer uit komt, moet je hem open knippen en ff het product in een potje stoppen. Hij zit dan namelijk nog bomvol maar de verpakking is zo stom dat je er bijna niks meer uitkrijgt.

Ik heb ook die van Hema!
Interessante tip van Gnomelie! Hij is altijd zo snel “leeg” Ik ga 't gelijk proberen!

*een tijdje later*
How the fuck krijg jij dat open geknipt zonder je schaar stuk te maken? xD

Ik heb in de hema gezocht maar vond hem niet. Staat hij gewoon tussen de oogschaduw? en staat op het potje ook echt dat het een oogschaduwbasis is?

Het is geen potje…

http://sweet4cherry.web-log.nl/weblog/images/2009/09/23/dscn6538.jpg

Hema, uiteraard

Die van de Etos schijnt ook goed te zijn!

die van de etos is idd goed

O! dat heb ik wel zien staan, geloof ik! super bedankt voor de foto, ik ga er morgen meteen achter ^^

Die van de Hema is idd erg fijn!

Ik heb die van de Etos gekocht nadat ik superveel mensen hoorde zeggen dat hij super goed was. Nah, gebruik hem nu al een maand ofzo op elke mogelijke wijze en ik vind 'm KUT! Hij werkt gewoon niet. Aan 't einde van de dag zit er gewoon wel een streep in m’n crease van oogschaduw en m’n oogschaduw blijft niet beter zitten… en ik heb niet eens zo’n vettige oogleden!