oogschaduuw ??

hej, ik heb bruin haar en blauw, grijze ogen ik weet niet echt goed welke kleuren oogschaduuw me goed zouden staan… ik heb al op internet gezocht maar ik vind steeds andere antwoorden
misschient kan iemand me helpen?? welke kleuren doen jullie aan?
thnx x

Kwestie van uitproberen, er zijn geen regels voor kleuren oogschaduw. Probeer gewoon kleuren die je mooi vind en die je qua kleding ook graag draagt en je mooi staan.
Kleuren die tegengesteld zijn aan de kleur van je ogen laten je ogen er vaak uitspringen, dus voor jou zouden waarschijnlijk warme kleuren je ogen meer laten opvallen. verder kunnen naturelle kleuren zoals zwart, grijs, bruin, wit, meestal wel.

(het enige wat ik meestal niet mooi vind is blauwe oogschaduw bij blauwe ogen. Bruin bij bruin of groen bij groen heb ik geen problemen mee, maar ik vind blauw bij blauw al snel niet mooi, maar dat is mijn mening)

Nou, er zijn inderdaad kleuren die je ogen meer laten spreken… En er zijn ook kleuren die je ziek kunnen laten lijken. Ik heb bijvoorbeeld groene ogen, en als ik roze opdoe lijk ik echt ziek.

Voor blauw/grijze ogen past een eyeliner heel goed vind ik zelf, maar ook roze- en warme tinten.