Oogpotlood

Hai,
Weet iemand een goed oogpotlood die niet zo snel uitloopt en wel goed blijft zitten?
't maakt niet uit of het merk of geen merk is [:

Ik heb van Essence long-lasting eye pencil. Die blijft wel de hele dag zitten, maar is bij mij niet geschikt om te gebruiken om een lijntje te trekken op mn ooglid, dichtbij mn wimperrand, dat gaat ontzettend irriteren :pensive:". Weet niet of dat door mn lenzen komt of dat het spul zowiezo niet goed is. Ik heb eerst die van de hema gehad, die was prima :slightly_smiling_face:.

ik heb die van de hema en bij mij werkt die wel goed!

Van Yves Rocher vind ik erg goed,
en ik heb nu; Maybelline; Expert Eyes.
Is ook wel fijn.

Gosh. Is ook waterdicht.

Hema :flushed:

zoekfunctie?

check even de zoekfunctie

etos waterproof oogpotlood is goed.

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Waterproof? haha

Ontopic; ik heb er 1 van Catrice en die is wel fijn ^^ alleen niet om lijntje OP je ooglid te tekenen maar wel op je waterlijn :wink:

de kajalpencil van rimmel!

ETOS :beer:

HEMA HEMA HEMA (L)
die is heel handig (hoef je niet te slijpen maar kan je draaien net zo als bij lipbalsem van labello) en hij blijft echt de hele dag goed zitten, en zelfs wanneer je moet huilen overleeft hij 't aardig xD

:ok_woman: En die van L’Óreal

Ik heb er 1 van Catrice en van Gosh en ik vind ze beiden heel goed.

Ik heb ook van de Etos en ik vind hem zo bagger he.

Hema!

Hema ja! Die is goed. Heb vandaag een witte, vanochtend om half 7 opgedaan, 30 km gefiets, en het is nu 5 uur en het zit er nog steeds op. Niet meer zoals eerst, maar je ziet het nog wel!

Etos, die blauwe

Rimmel Exaggerate waterproof. Makkelijk op te brengen en makkelijk er af te halen, wat wil je nog meer:P… Hij blijft super zitten (ook tijdens het huilen en regen). En hij gaat lang mee, het is een uitdraaier geen potlood dus geen gedoe met slijpen …x’D
Gewoon tekoop bij de kruidvat/DA/Etos
xx

http://www.cosmopinie.nl/…rdername=score&order=desc

hier staan reviews

Maybelline, GOSH en Bourjois komen er heel goed uit