oogpotlood

Ik heb probleempje;

mijn oogpotlood verdwijnt altijd na 1 halve dag.
Dan doe ik mijn oogpotlood (Van Gosh, velvet) 's ochtends op en dan om 1 uur ofso, in de 2de pauze, is het er weer af:S
weten jullie iets?:open_mouth:

xx.
ps. Met dat branden ofso heb ik al een keer gedaan; werkt niet echt.

Doe je het op het ‘natte’ randje of net daaronder? Op het natte randje verdwijnt het snel. Anders potloodje meenemen en in wc bijwerken?

Ik zou het idd niet op je natte randje doen.
Anders moet je het in de pauze bijwerken.

Oh ja, ik doe het idd. op het natte randje!:slight_smile:
Ik zal het is gaan proberen om het eronder te doen, alleen zie je dan niet zo een stukje wit??:o:O

xx

Heeel dicht tegen je wimperrand aandoen. Oefening baart kunst! :slightly_smiling_face:

je moet het vooor dat je mascara opdoet opdoen, en dan gewoon op je wimperrand doen beetje er tussen rommelen =p

Ik doe het ook altijd op het natte randje, en als ik het 's ochtends op doe is het er idd 's middags al weer af.
Maar, ik kan dus echt niet goed met mijn potlood daaronder, dan krijg ik altijd vlekken. >.<

Als je zowel onder als boven een lijn met je oogpotlood maakt op je waterline, blijft het langer zitten.

zou waterproof oogpotlood kunnen helpen? (weet eigenlijk niet of het wel bestaat, maar dat zal wel, of niet? xD)

idd onder het natte randje, en
anders me nemen naar school :slightly_smiling_face:

haha, waterproof oogpotlood bestaat niet volgens mij.

ja ik heb er 1 van Etos huismerk waterproof.
die werkt best wel goed en lang!

ik heb ook waterproof van etos eigenmerk, ik vind het wel goed werken

heb er even een foto van gemaakt =)
let niet op me droge handen

http://i42.tinypic.com/2qv705w.jpg

Je kan oowk eyeliner gebruiken, is wel moeilijk maar het blijft langer zitten:blush:

die heb ik ook! ik vind 'm ook heel fijn :slightly_smiling_face: ik doe het ook op dat natte randje, dat vind ik veel mooier…

ik doe altyd een randje onder de wimpers
en dan gewoon beetje drukken dat het
donker zwart wordt. maar dan is het by mij meestal
wel een heel dik lijntje, lijkt heel gothic.
dus dan gewoon met een wattenstaafje met remover
eronder langs zodat er een dun randje over blijft…