oogpotlood

hoi,

ik zou graag willen weten hoe dat jullie oogpotlood aandoen om een mooi resultaat te bekomen.

zelf strijk ik eerst 4 keer langs men wimperlijn onderaan(bij je waterlijn) en dan doe ik er een donkerbruine glinsterende oogshaduw op om zo’n mooi effect te krijgen.

grtjs c:

wit oogpotlood op de waterlijn en dan zwart/donkerbruin boven op mijn wimperrand.

Ik heb zoveel verschillende kleuren oogpotlood.
Ik heb ook een soort van beige huidskleur, die is fijn en brengt een naturel kleur. Als ik er dan met een andere kleur overheen ga wordt ie mooi.
Soms doe ik ook oogschaduw erbij, als mijn ogen maar niet afgemat worden haha.

Ik heb maar 2 kleurtjes oogpotlood, dus ofwel doe ik wit ofwel zwart op mijn waterlijn. Wit zie je nauwelijks hoor

ik doe soms oogpotlood op mijn waterlijn maar dat is dan meer voor een intensivere blik ofzo.

anders is het er gwn onder :slightly_smiling_face:

Ik doe het ongeveer 3X Per dag op mijn waterrand en dat is niet gotic ofz?

Eeet iemand een merk oogpotlood dat langer blojft zitten dan 10 min, ik heb al zo veel soorten gekocht maar als ik op school kom is het er al af…

Kohl potloden, en wat altijd ook helpt is eerst een beetje zwarte oogschaduw op je waterlijn doen, daar overheen oogpotlood.

@Loveyouhateme dankje voor de tip! Ik ga het morgen zeker proberen:3

Ik doe altijd lijntje boven (en soms onder), of onder een wit lijntje. ligt eraan waar ik zin aan heb hihi

Zwart lijntje onder, maar niet op mijn waterlijn.

Zwarte ogenschaduw op je waterlijn doen is slecht voor je ogen. Hier kunnen ze geirriteerd van raken, dit is dus niet aan te raden. Probeer eens gel liner op je waterlijn. Dip gewoon je oude potlood in dat potje gel liner en ga ermee over je waterlijn. Blijft prima zitten en is veilig voor de waterlijn, in tegenstelling tot ogenschaduw.