oogpotlood

hoi meiden,

als ik oogpotlood aandoe dan komt het tegen de middag altijd helemaal onder mijn oog zwart te zitten, het vaagt uit zegmaar en dan heb ik zwarte cirkels onder m’n ogen als je begrijpt wat ik bedoel…
weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan voorkomen?
kusjes

Ik gebruik altijd een vloeibare eyeliner! Dan heb je daar geen last van :slightly_smiling_face:

daar kan ik niet zo goed mee werken :stuck_out_tongue:

Heb je al eens een ander (misschien iets duurder, betere kwaliteit) merk oogpotlood geprobeerd?

Oh dat heb ik ook …

@frambozentaart : ja hoor … ik heb nu eentje van dior gekocht maar ik heb het nog altijd

waterproof ?

vaak mee oefenen, ik kon het eerst ook niet!

het loopt gewoon uit denk ik. Als je het gewoon op je waterlijn doet, moet je misschien een keertje geleyeliner proberen, als dat eenmaal droog is zit het muurvast! succes ermee!

Hmm… dan zou ik het ook niet weten eerlijk gezegd. Vroeger gebruikte ik zelf een hele goedkope van etos eigen merk ofzo en toen had ik er ook wel last van. Nu gebruik eentje van L’Oreal Paris (Extra-Intense Liquid Pencil Eyeliner, weet niet of die ook in Nederland te koop is, ik heb em in de VS gekocht) en gaat het wel goed.

misschien zoek ik daar beter eens voor

Gel liner :slightly_smiling_face: ik hen die van Mac, fucking duur maar werkt heeeeeel goed, loopt nooit uit!

Oh! Daar heb ik ook wel eens last van gehad vroeger. Maar ik heb er bij de potloodjes van het merk Clinque geen last meer van :grinning: Als dat niet binnen je budget past is een potloodje van Wild en More, misschien goed? Die loopt geloof ik ook niet uit en is vrij goedkoop. Gebruik 'm zelf niet omdat-ie niet anti-allergeen is.

Sowieso is het beter om het boven je oog te doen, en niet op die natte randjes.
Als je dat dan toch echt doet kun je beter een waterproof oogpotlood nemen.
Het merk maakt echt niet zoveel uit. Ik heb een collega (werk bij de ICI Paris XL) die een oogpotlood van Bourjois heeft, en dat blijft de hele dag zitten bij haar.

Had ik ook, maar ik heb nu oogschaduwbasis gekocht en dat werkt heel goed ^^

Ik gebruik een oogpotlood van miss sporty, 2 euro geloof ik. En die werkt bij mij super goed! Na een paar uurtjes is het wel wat minder dan ervoor, maar hij loopt niet helemaal uit ofzo.

Geleyeliner!

Gelliner?

Bourjois;)