Oogpotlood???

hey
ik draag sinds kort oogpotlood, alleen vind ik dat het aardig snel eraf is of dat het onder me oog vlekkerig is. Ik doe het op me waterlijn. Weet iemand een andere soort potlood ( bruine kohl potlood van Yves Rocher )? of help waterproof potlood beter.
alvast bedankt en srry als hier al veel topics over zijn
groetjes natas
ps zie je het verschil groot met zwart mascara en (donker)bruine oogpotlood

Bruin maakt vaak alleen je uitdrukking wat minder hard, dus verschil zie je niet heel sterk. Je moet idd waterproof (gelliner bijv.) gebruiken als je het op je waterlijn wil hebben, anders blijft het gewoon niet zitten. Als je het in wimperrand aanbrengt blijft het waarschijnlijk wel beter zitten. En ja hier zijn idd al tig topics over.

Ik heb ene van ici paris ; ‘model look’
Ik doe het ook op dat randje zeg maar. En je krijgt een mooi lijntje en het blijft mooi zitten… ik had ook vaker dat het binnen een uur overal zat behalve waar het hoorde te zitten maar die werkt wel erg goed… Ik weet niet hoe duur want heb hem voor mijn verjaardag gekregen… Maar ik denk dat de prijs wel mee valt :slightly_smiling_face:

dat probleem heb ik ook, alleen komt het niet onder m’n oog terecht.
dan doe ik in de ochtend een lijntje en een uur later is het verdwenen.
dat oogpotlood van hierboven ga ik eens proberen!

Op het waterlijntje vind ik het niet zo mooi, ligt zo diep… Maar je kan dan beter waterproof gebruiken. Ik heb er één van Revlon.

ik gebruik altijd oogpotlood van etos huismerk, heb waterproof en niet-waterproof, kan het verschil goed merken… de waterproof blijft veel beter zitten op het natte randje en vlekt ook een stuk minder snel! zolang je niet in je ogen gaat wrijven iig…

Ik vind die van Rimmel wel goed.

Ik gebruik wel waterproof. Eerst deed ik dat niet, maar deze blijft veel beter zitten.

De uitschuifbare waterproof oogpotlood van l’Oreal Paris blijft lang zitten : )! mijn redding!

ik gebruik nooit waterproof, behalve wanneer ik ga zwemmen(nee dan ook niet trouwens want dan doe ik gewoon geen make up op) of wanneer ik zeker weet dat ik een enorme regenbui over me heen ga krijgen. want dat krijg ik er echt heel moeilijk vanaf savonds