Oogpotlood

Heee,

Ik gebruik meestal wel oogpotlood,alleen aan het einde van de dag is het helemaal uitgelopen,en dan zonder te huilen,weet je wel.
Ik gebruik oogpotlood van gosh,was volgens mij 7.99 ofseuw.
Heeft iemand tips,om er voor te zorgen dat het beter blijft zitten?

xxx

Gebruik eyeliner.

[i]Ehm… valt volgens mij niet veel aan te doen.
Gewoon veel op smeren & neem een oogpotlood mee xD
njah.

Kus[/i]

Ik gebruik het zeg maar op m’n waterlijn,en dan daar eyeliner gebruiken lijkt me niet echt goed…
Maar dankje voor de tip!

ik heb hetzelfde probleem

gebruik waterproof oogpotlood.

Waterproof. En anders ietsjes lager ‘tekenen’
Ik heb altijd van lancôme, maar die zijn redelijk duur (19,99)
Dus ik zou gewoon voor waterproof gaan

KOHL, en als je het op de waterlijn doet, verdwijnt idd. de helft na een halfuur (in je oog? Het zit i.i.g. vaak in je hoek) en verder lijkt het alsof je gejankt hebt. Doe het er daarom iets onder. Vergeet geen goede foundation en poeder en de hele routine op te doen, zodat je huid niet vet is… Achjaa, en kies een wat duurder merk.

Ik heb er iniedergeval weinig last van…!

Ik gebruik ook ind een waterproof…maar ja,dat blijkt ook niet te helpen ;’]
dankje,vooral de tips!

van welk merk is je waterproof ? want een vriendin van mij heeft waterproof oogpotlood van gosh en dat blijt echt de hélé dag zitte, zelfs bij zwemmen loopt het mr een heel klein beetje uit

[b]Geef ons nu het nummer van je vriendinXD Whaha, of kun je eventjes vragen welk merk ze gebruikt?

THANKS![/b]

ik heb er ook veel last van… als je het nou dicht tegen je wimpers aan doet…(een tightline) dan moet je je ooglid op tillen met je vinger… (naar boven trekken) en dan met het potlood tegen je wimpers aan tekenen… en verder neem ik altijd mijn potlood mee en een wattenstaafje… dan kun je het tussen door bij werken…

heb er een filmpje over gevonden:

http://www.beautygloss.nl/2009/05/30/filmpje-tightlinen/

suc6!!!

ik heb waterproof eyeliner van de etos, gewoon eigen merk. en serieus hij loopt bij mij tenminste bijna niet uit. en als ik heb gedoucht zit ie er ook nog wel redelijk op. (:

Die van hema blijft zitten
die gebruikte ik in het begin van ht schooljaar en ik huilde elke dag op school, maar mijn make up was nooit uitgelopen

2,99 bij hema dus

Bedankt voor de tip,ga het morgen eens proberen!

bijwerken, doe ik ook altijd
het maakt niet uit of je een dure of goedkope hebt, ik heb er een van helena rubinstein die werkt hetzelfde als een goedkopere

Ik heb ook die van gosh, en als ik daarmee tightline blijft het wel de hele dag zitten (ik deed het al voor het filmpje btw, weet nu dat het een naam heeft). Op je waterlijn verdwijnt het altijd zowiezo, dus het ligt niet aan je oogpotlood maar waar je het aanbrengt.

ik heb waterproof oogpotlood van de Etos (huismerk) en die werkt best wel heel goed

deed het daar voor ook al… en kwam laatst dat filmpje tegen… en toen wist ik dus ook dat het een naam had :stuck_out_tongue: hahaha

bijwerken
eyeliner