Oogpotlood verdwijnt

Sinds kort heb ik een probleempje met mijn oogpotlood, elke keer als ik hem opdoe is hij na ongeveer vijf minuten verdwenen. Alsof het in mijn huid is ingetrokken, ik heb al verschillende merken geprobeerd maar dat werkte niet.
Iemand hetzelfde of tips?

met een wattenstaafje huid waar je het wilt opbrengen droogmaken.
En dan erop doen. Bij mij blijft het dan goed zitten :]

suc6!

Waar breng je het oogpotlood aan? Als je het namelijk op dat natte lijntje, onder je oog aanbrengt, dan verdwijnt het sowieso wnt dat is je waterlijn.

Even in het vlammetje van een aansteker/lucifer houden en daarna opdoen! Zo doe ik het altijd :wink:

Echt? o;

Vloeibare eyeliner?

Heb ik ook vaak.

eerst concealer op doen en dan pas je oogpotlood? ik zou eyeliner nemen, dat blijft beter zitten :]

Is oogpotlood en eyeliner niet hetzelfde dan? :flushed:

Ik dep eerst die lijn droog met 'n wattenstaafje, en daarna oogpotlood erop en bij blijft goed zitten (behalve in de hoekjes maargoed) ik heb er een van de etos, zo een die je kan uitdraaien.

Haha ja, had ik ooit ergens gelezen, en 't werd ook nog echt :slightly_smiling_face: Je moet hem er natuurlijk niet te lang inhouden, gewoon heel eventjes en dan even wachten zodat ie niet meer heel heet is.
Maar dat kun je natuurlijk niet op je onderste oograndje (dat natte) doen, ik doe dat alleen boven mn oog.