Oogpotlood probleem.

Ik heb een maand geleden of zo een oogpotlood gekocht, maar het probleem is dat ik echt superveel lijntjes moet trekken voor het maar een béétje zichtbaar is.
De kleur komt er bijna niet van. :S

Ik heb al gehoord dat je je oogpotlood dan tegen de vlam van een aansteker moet houden, maar zelfs dat werkt niet ><

Heeft iemand van jullie nog een tip hoe ik hem ‘normaal’ krijg?

(Ohja, kan geen nieuw kopen, want het is in een nogal speciaal kleur, en ik vind dat kleur nergens anders :S Het is btw een oogpotlood van Gosh denk ik.)

Uh… Slijpen? Ik weet het anders niet, die van gosh zijn meestal wel goed.

Even denken… Die van Gosh… Staat er velvet op? Want dat is een zo’n eyeliner voor op je ooglid. & niet voor in je oog. Je kan ook een lijn onder je oog zetten :slightly_smiling_face:

Misschien moet je het puntje een beetje vochtig maken, of idd slijpen zoals diegene boven me zegt.

hmm geen idee, bij mij werkt het wel met de aansteker anders ben ik ook vetlang bezig om iets zichtbaars te krijgen.
Maar welke kleur is de potlood, is ie donker of een lichte kleur?
Misschien dat het daaraan ligt?

ik gebruik al echt jaren oogpotlood maar ik heb nooit last gehad van dat mn potlood niks afgaf… heb nu juist een die veels te zacht is waardoor ik hem continu in de koelkast moet bewaren. Maar als die niks afgeelft moet je hem misschien vaker slijpen of de punt afvegen met een tissue, misschien zit er viezigheid op… verder zou ik het echt niet weten xD

Nee het is een gewone. :slightly_smiling_face:

Dat heb ik al geprobeerd…

@ xMandyy_: hij is een soort blauwgroen van kleur, exact dezelfde kleur als mijn ogen. vandaar dat ik zo moeilijk een andere met dat kleur vind…

misschien heb je net een “misfabrikaat” gekocht ofzo :stuck_out_tongue: er zal toch vast wel een ander merk zijn dat ook zo`n kleur oogpotlood heeft? wat je trouwens ook zou kunnen doen is oogschaduw kopen in die kleur (als je die ook gevonden had) en het dan met een dun nat kwastje aanbrengen

Ik pak eyeliner van hema voor onder mijn ogen :grinning:

hmm, ik denk idd dat je daar niet iets aan kan doen… de ene oogpotlood geeft nou eenmaal meer af, dan de andere. die van de HEMA vind ik persoonlijk heel goed afgeven, alleen blijft die niet zo heel lang zitten, dus moet je hem om de 4/5 uur wel even opnieuw op doen.

& idd, wat hier al eerder genoemd is: oogschaduw in die kleur zoeken, en dan met een dun nat kwastje aanbrengen.