oogpotlood gaat er snel af!

Dan kom ik weer met mijn irritatie…
Ik hou er van om mijn ogen op te maken!
Het lukt mij ook aardig goed en om het helemaal af te maken oogpotlood precies onder mijn ogen op doen waardoor het nog mooier wordt.

Dan ben ik eindelijk blij dat het af is en het er mooi en perfect op zit ga ik de deur uit en na precies een half uur is mijn oogpotlood wat ik onder mijn ogen plus mijn waterlijn heb aangebracht helemaal uitgelopen!
Die perfecte look veranderd in een jankende panda beer!
Ik begrijp het echt niet! waarom gaat het er af? en bij sommige meiden zie ik dat het er gewoon wel op zit! wat kan ik hier aan doen?

Ah, dit had ik ook. Gelliner is de oplossing (ook voor je waterlijn), het blijft heel de dag zitten, loopt niet uit, etc. Het droogt zeg maar, ook al huil je, het loopt (bij mij) niet uit.

Oh en hij gaat eraf omdat hij op je waterlijn zit, die moet zeg maar steeds ‘schoongemaakt’ worden, oogpotlood is normaal gesproken bedoeld voor onder je oog correct me if i’m wrong. Gelliner is wel echt voor de waterlijn of voor een (winged) eyeliner.

Auch hahah. :grinning_face_with_smiling_eyes:

oh sorry haha … had het ff niet in de gaten ik ga helemaal los op girlscene forum lol :slightly_smiling_face:

Je gaat toch geen haarlak in je waterlijn spuiten?

^ gehehe nee ik dacht ook al

Niet dat ik er verstand van heb haha

Oh haha maar we hebben het nu gewoon over oogpotlood, geen foundation e.d.

Je oogpotlood door een vuurtje halen en dan aanbrengen.
(wel even laten afkoelen natuurlijk.)
blijft het bij mij altijd veel langer zitten.
Nu gebruik ik meestal gel eyeliner, loopt niet uit en blijft langer zitten.

Jezus jou ava is perfect. :bowing_man:

Ik vind het echt debiel als je haarlak op je gezicht spuit :’)

Ik had hier ook altijd last van, nu heb ik een waterproof oogpotlood van Chanel en het is echt een hemels ding. Ik hoef m nooit bij te werken en zelfs na een potje janken zit ie er nog perfect op.
En gelliner inderdaad! (Is toch hetzelfde als vloeibare eyeliner of doe ik nou dom?)

hmm met wat voor kwastje doen jullie je gelliner op? ik wil de fluid line van mac halen maar straks gebruik ik het niet :’) Lijkt me een raar idee, gelliner op je waterlijn…

Dus ik ben gelukkig niet de enige die dit dacht :’)

Van Bourjois heb je waterproof oogpotloden, contour clubbing heten ze, en die blijven bij mij heel erg goed zitten.

Ik doe het gewoon met een eyeliner stick, geen kwast, is dat niet moeilijk(er) met een mini kwastje?

En haarlak is niet nodig, er bestaat een ‘vitamine e face mist’ voor als je wilt dat je make-up lang erop blijft zitten.

Wat ik me dan wel een beetje afvraag, is zo’n waterproof oogpotlood er een beetje normaal af te halen, zonder dat je een beitel of schuurpapier nodig hebt?