Oogpotlood blijft niet zitten

Hey Girls!
Ik heb een klein probleem dat ik graag verholpen wil hebben.
Ik draag graag een zwart lijntje oogpotlood op mijn onderste waterlijn. Als ik het aangebracht heb blijft het prima zitten maar na een half uur zit er niks meer op mijn waterlijn en zit er een dikke zwarte vlek onder mijn ogen.
Ik vind dit zelf heel vervelend, ik heb grote ogen van mezelf en vind het gewoon mooi een zwart lijntje te dragen.
Ik heb al een x een tip gelezen dat was om met een wattenstaafje mijn waterlijn droog te maken en vervolgens het potlood aan te brengen maar dat heeft niks geholpen.

Ik geloof dat er daar iemand is die de ultieme tip heeft dus laat het me graag weten!
xo

Welk oogpotlood gebruik je? Je kunt het beste op zoek gaan naar een longlasting oogpotlood zodat het beter blijft zitten. Of misschien gel eyeliner. En smeer je crème onder je ogen? Zorg dan dat je het goed afpoedert.

Ja ik draag altijd iets onder me ogen wat ik goed afpoeder.
Ik heb vaker verschillende oogpotloden gebruikt.
Heb hiervoor een tijdje die van de Primark gebruikt en die was bij aanbrengen goed maar na een tijdje was die al helemaal een drama.
Ik heb nu een nieuwe gekocht van Catrice (deze gebruikt mijn vriendin en zij is er tevreden mee) maar ik vind hem zelf ook nog niet helemaal top.

Heb jij er 1 die je me aanraadt?

Mag je in het make-up topic vragen :slightly_smiling_face: