Oogpotlood blijft niet zitten...

Hee Ladies!

Zoals de titel al zegt, ik heb problemen met oogpotlood:
Telkens als ik oogpotlood om mijn bovenste waterlijn aanbreng, komt het ook duidelijk zichtbaar op mijn onderste waterlijn, wat ik niet wil!
Ik heb alle verschillende oogpotloden geprobeerd, maar niks heeft geholpen…

Hoe doen jullie dat, en hebben jullie tips?

Liefs,
Esther

maar als ik dan weer knipper, zit het er weer!
Frustratie alom!

Ik snap je probleem, dit had ik ook, vandaar dat ik het niet meer gebruik. Jekan wel proberen met je potlood je wimperlijn te kleuren?

Potloodje heel ff met een aansteker verwarmen. Lichtelijk smelten. Aanbrengen daarna eventjes n paar seconden proberen je ogen niet dicht te doen. Het is droog geeft niet af en blijft langer zitten. Althans bij mij

Je kunt ook altijd met zwarte oogschaduw erop deppen.
Dit helpt ook!

DIT

Ik gebruik zwarte oogschaduw (breng ik aan met een schuin eyeliner kwastje) en dat blijft heel goed zitten.

Niet te warm, dan brand je je winperrand :upside_down_face:

Ik doe juist nooit potlood op de waterlijn. Dan lijken je ogen niet zo klein en zien er sprekender uit, vind ik.
Maar als je t echt wilt is inderdaad de aansteker truc het slimst.

Daarom gebruik ik een wit potlood op mijn waterlijn :stuck_out_tongue: Dan heb je het tegenovergestelde effect.

Even voor de mensen die roepen oogschaduw. Smeren jullie serieus oogschaduw op jullie waterlijn?! :astonished: Lijkt me eerder irriterend :x

Ik gebruik altijd geleyeliner op mijn waterlijn, blijft heel goed zitten.

Ik gebruik ook geleyeliner op mijn bovenste waterlijn (onder de wimperrand). Dan komt het nog wel een beetje op mijn onderste waterlijn, maar dat ziet er dan beter uit dan als ik potlood gebruik. Daarnaast blijft die geleyeliner veel beter zitten.

Dat heb ik ook wel eens geprobeerd maar dat vlekte op mijn oogbol, hoe doe jij dit?

Gelliner! Gebruik ik altijd, blijft heel de dag zitten. Ik heb die van catrice, maar mac heeft ook gelliners.