Oogpodlood merken

Wat zijn goeie (en niet al te dure) oogpodlood merken?

p.s. welke kleur dragen jullie het meest?

Ik draag geen oogpotlood. Maar de meest voor de hand liggende merken zijn toch wel: HEMA, Catrice, Essence, Miss Sporty.

Ik heb hema en die werkt prima!

Catrice vind ik goede oogpotlood ik draag die het liefst
ik haal hem meestal bij de kruitvat of trekplijster

Catrice werkt prima. (:

Ik heb altijd die van de hema en die werkt prima, en ik draag alleen maar zwarte oogpotlood :'P

Ik heb een witte van Essence die ik 't meest draag. Ja ik vind 'm erg fijn.

Ik heb zo’n eigen merk etos oogpotlood, ik vind 'm erg fijn, en ook nog voor zo’n prijsje!

hema jep!

HEMA Waterproof Eyeliner gebruik ik als oogpotlood :grinning:

Ze zeggen dat die van de Action goed werkt. Hij is volgens mij onder de euro, dus je kan het zeker proberen.

die van de action is niet goed. je moet heel dik kleuren voordat je pas een echte zwarte kleur ziet en na 5 minuten is het weer weg/ uitgelopen

haha ik moest lachen toen ik deze reactie las (geen idee waarom), misschien omdat het klinkt als een reclameslogan fzo? =D

ik heb hem zelf niet dus ik weet het ook niet. maar in dat action-topic zeggen ze dat hij heel goed is. :wink:

Die van de Hema vind ik juist verschrikkelijk… Misschien heb ik de verkeerde ofzo, maar ik moet echt superveel druk zetten en dan komt er alsnog geen kleur vanaf :’)
Die van de Action vind ik dan wel weer goed (:

die van de Hema is best wel goed!

Die longlasting potloodjes van Essence die je zo uit kan schuiven. :grinning: Ik draag meestal zwart.

de oogpotlood van de hema vind ik slecht, en niet echt zwart.

verder gebruik ik geen oogpotlood want het gaat er snel af en veegt snel uit… eyeliner vind ik persoonlijk fijner.

ik heb gwn eentje van de etos

action.
hij is goed ^^