Oogontstekingen -> slecht zien.

Hallo!

Ik heb sinds april steeds last van oogontstekingen. Nu begon in sinds de herfstvakantie steeds slechter te zien met mijn linker oog en blijk ik een sterkte van -.3.75 te hebben. De man van Hans Anders zei dat ik heel snel naar de oogarts moet en ik moet dus morgen…

Maaar iig, hebben julle ook vaak of soms oogontstekingen of niet? Jullie dragen ook vast bijna allemaal make up en daar komt het waarschijnlijk bij mij ook door (terwijl ik al 3 keer een nieuwe mascara heb en al meerdere jaren makeup gebruik) er staat heeelemaal niks op internet over slecht zien door oogontstekingen…

Ik heb de laatste tijd wel kleine oogontstekingen, bij mn traanbuis ofzo. Maar niet zo ernstig.
Zeker niet als ik jouw verhaal lees!

Had je van te voren ook al een bril of niet? Wel heel erg als dat dan door de ontstekingen komen!

Succes bij de oogarts!

En het is helemaal niet erg om met een bril rond te lopen. Het is (als j er een nodig hebt) alleen maar veel fijner! En er zijn zoveel verschillende brillen dat er vast voor jou ook een mooie bij zit!

Nee heb nog nooit een bril gehad en zag altijd geod! maar ik wil écht géén bril! alles behalve dat… sorry voor de mensen met een bril. Maar ik vind het vreselijk als ik een bril moet…

Tja ik weet het niet, mijn oog is wel eens ontstoken maar verder heb ik ook niets :wink:
Maar iig succes morgen :slightly_smiling_face: