Ik zit er aan te denken om een ooglidcorrectie te gaan doen. Dit omdat ik het vermoeden heb dat ik hierdoor elke keer hoofdpijn heb en het zwaar aanvoelt voor mijn ogen. Ik heb al gekeken bij Velthuis maar daar is een correctie 1250 euro. Nu las ik dat het in het ziekenhuis ook kan maar ik weet niet zo goed wat ik daarvoor moet doen. Welke stappen moet ik ondernemen en wat zijn de prijzen? Kan het eventueel vergoed worden? En heeft iemand van jullie al eens een ooglidcorrectie gehad?
Als het medisch is kan het vergoed worden. Ik zou naar de huisarts gaan, die kan je doorverwijzen naar het ziekenhuis.
Ik lees dus alleen maar dat het vergoed wordt wanneer je voor een deel niet meer kan zien omdat het ervoor hangt. Dit heb ik gelukkig niet.
Eerst kijken of het echt de oorzaak is. Het zou ook kunnen zijn dat je gewoon een bril/andere sterkte nodig hebt, of er iets anders aan de hand is. Ik zou even naar je huisarts gaan en natuurlijk zou je daar je vermoeden kunnen uitspreken
^Bril is het sowieso niet, die heb ik al jaren en de sterkte heb ik laatst nog gecontroleerd. De dokter denkt alleen maar dat het stress is.
Mijn schoonmoeder had altijd migraine, die heeft het toen vergoed gekregen (of deels?) en nu nergens meer last van.
Maar ik zou bij je huisarts toch verder onderzoek afdwingen.
Mijn vorige baas heeft het inderdaad ook vergoed gekregen omdat hij altijd hoofdpijn had. Dus ik denk wel dat het de moeite waard is om te proberen!
^Top, dankjewel! Ga maandag een afspraak maken bij de huisarts.
Mijn moeder heeft dit bij de huisarts laten doen!