Ooglid trilt

Hey meiden,

Ik heb een korte vraag en wist niet zo goed in welk topic ik het kon stellen dus ik maak even een nieuwe:

Sinds een week of ander half trilt mijn linker ooglid uit zichzelf. Ik maak de beweging dus niet, en het is niet zo dat het een hele grote beweging is maar ik voel/zie het wel.
Ik heb wel tentamens, maar niet echt heel veel stress of zo. Verder slaap ik ook wel prima. Weet iemand wat het kan zijn?

Ooh dat ken ik, veel mensen (waaronder ik) hebben dat ook. Bij mij is het meestal door slaaptekort, maar het kan ook door (onbewuste) stress komen. Niks om je zorgen over te maken, zodra je beter gaat slapen/stressituatie voorbij is gaat het waarschijnlijk weer weg.

Slaaptekort en stress is inderdaad de meest voorkomende reden hiervoor. Ik heb het nu ook al een tijdje. Het neemt weer wat af, maar ik had er een paar week geleden echt bijna constant last van. :’)

Dat komt inderdaad vaak door stress en vermoeidheid.

Dan ben ik onderbewust misschien toch meer gestrest dan ik dacht. Ben wel opgelucht want toen ik het ging googlen kwam er meteen: trillend oog MS (en dat soort dingen.)

Van mij mag er een slotje op. Thanks voor alle reacties. :slightly_smiling_face:

Slotje (: