Oogleden

Hoi meiden,
ik erger me wel aan mijn oogleden. Ik heb teveel vel zegmaar, dat hangt ook naar beneden. Daar baal ik van.
Ik erger me er steeds meer aan en ik heb het gevoel dat het ook erger voelt als ik moe ben.
Laatst was er iemand aan het praten over ooglidcorrectie. Ik vertelde dat ik ook last had van mijn ogen en toen zei zo`n vrouw tegen me dat het bij mij vergoed wordt omdat ik nog jong ben. Denken jullie dat dat waar is? Ze komt namelijk wel over alsof ze er veel verstand van heeft!
Ikzelf ben namelijk niet iemand voor plastische chirurgie, maar ik erger me er steeds meer aan en als het toch vergoed wordt…Ik ben ook benieuwd of jullie het dan zouden doen.

Sinds kort wordt het niet meer vergoed volgens mij.

Ik heb dat dus ook D: nu ben ik bang.
Ik zou pas rond me 30ste er wat aan doen denk ik

Ik heb dat bij m’n ene oog ook en bij de andere amper :’) Gelukkig is 't alleen echt te zien als ik dicht bij de spiegel sta haha. Maar uhm hier heb je niks aan, ik heb geen idee. Google je verzekering en kijk of 't er bij staat?

^
:grinning_face_with_smiling_eyes:
Misschien bedoelen ze oudere mannen/vrouwen waarvan hun oogleden wat afgezakt zijn. Jij hebt aangeboren hangende oogleden.

Misschien wordt het niet meer verzekerd omdat je er “te jong” voor bent! Misschien kan je eens je verzekeringsmaatschappij opbellen om dat te vragen! (:

Lijkt me wel héél vervelend om dat te hebben :open_mouth:

Voordat je naar het mes gaat grijpen: Draag je oogschaduw? want een neutrale kleur op je ooglid, een lichte kleur onder je wenkbrauw en een donker bruine kleur in je crease kan ook al erg veel veranderne.

Het gaat haar vooral om dat het haar irriteert (niet qua uiterlijk, maar dat het bv. voor haar ogen hangt en dat ze daarom minder goed ziet) (:

@little_lover
Ik denk dat het haar juist wel irriteert qua uiterlijk. Ze zegt ook “Ik heb teveel vel zegmaar, dat hangt ook naar beneden. Daar baal ik van. Ik erger me er steeds meer aan en ik heb het gevoel dat het ook erger voelt als ik moe ben.” Dus ze ergert zich gewoon aan die hangende oogleden en vindt het volgens mij niet mooi.
@Eemmee inderdaad! misschien moet je opzoek gaan naar tutorials hartyou? Serena van Beautylab.nl had er ook een artikel over geschreven.
http://www.beautylab.nl/2012/01/tips-voor-hooded-eyes/ (tips voor hooded eyes)

OW. Nou in dat geval vind het ik onzin dat ze onder het mes wil, en dan vooral ook nog wil dat het vergoed wordt (als het haar echt alleen om het uiterlijk gaat he).

Denk dat dat alleen vergoed wordt als je er ook echt last van hebt in je zicht.
t zou ook nogal belachelijk zijn als ze dat altijd maar zouden vergoeden tbh…

Het kost ook 800,- dus ja :’)
Ik zou het niet als ik jou was, HartYou. Tenzij je verzekering het vergoed.

Het wordt vergoed ( als het goed is ) als jij er last van hebt, als het bijv jouw zicht belemmert, of er pijn aan hebt, etc etc.

Ach joh, volgens mij verbeeld jij het gewoon en denk jij dat het zo erg is. Wat het waarschijnlijk vast niet is. Hooded eyes zijn hartstikke normaal en meerdere mensen hebben dit. Probeer het te accepteren meid!

Hmm, het ziet er wel een beetje alsof het voor je ogen komt. Belemmert het ook je zicht?

Ik zelf vind dat je het helemaal niet nodig hebt.

Moet je doen! :sob::muscle:

Vraag verkeerd gelezen/begrepen