oogkleur veranderen

heeee! kunnen de kleuren van je ogen veranderen?
want vroeger had ik eerst heel bruine ogen,
alleen het lijkt net of ik wat groen in me ogen krijg, kan dat wel?
xxxxxx

Volgens mij moet dat wel kunnen. al denk ik wel dat het bijna niet voorkomt. maar bij babys veranderen de oogkleur ook altijd

haha jaa klopt, dan zijn
ze altijd eerst blauw en dan krijg je je echte oogkleur;p

Ik had eerst bruinige ogen maar ze worden steeds groener.

geen idee… :anguished:?

Ja dat kan wel hoor. Ik had eerst hele blauwe ogen en nu zijn ze beetje groenig. Dus niet meer zo blauw!

Inderdaad, eerst waren mijn ogen bruin. En in een jaar zijn ze bijna olijfgroen geworden. Ik hoop dat ze volgend jaar nog groener zijn gheghe.

Ik had eerst hele donker bruine ogen. De binnenkant wordt nu steeds lichter, dus heb ik nu licht bruine ogen met een donkerbruin randje omheen 0.o
k Weet niet hoe het komt, maar mn moeder viel het ook al op dus het ligt niet aan mij…

heb iik ook die van mij veranderen dan in de zon Echt heel raar :expressionless:
dan zijn ze blauw dn groen dn een mix van grijs en groen,blauw…

Dat lijkt me echt mooi!

jep mijn ogen veranderen ook wel eens van kleut en dan vooral van groen naar blauw en weer terug. niemand weet hoe dit komt. Ik kan de ene dag blauwe ogen (en dan bedoel ik echt blauw) hebben en de andere dag weer groen heel vreemt maar ja

logisch he dat je oogkleur anders is in de zon -.-
licht aan de lichtval dan welke kleur je hebt…
als de zon schijnt in me ogen ook enz. heb ik veel lichtere blauwe ogen en gewoon normale licht heb ik donkere groen ogen…

-

ik heb altijd al blauwe ogen gehad.
en nu nog steeds, maar een paar maand geleden ontdekte ik witte stipjes in me oog, vind ik wel orgineel ;p

Ik had ooit iets gelezen dat je ogen veranderen om de 5(?) jaar ofzo.
Mijn oogkleur was vroeger blauw/grijs. Nu is het groen/grijs/blauw/bruin? O.O’

jep. ik had vroeger lichtblauwe ogen en nu groen.

Me,2

ja want ik had eerst altijd heel donkerbruine ogen zodat het bijna zwart leek.
en nu heb ik redelijk licht ogen die groen zijn

oo yessss! hopelijk worden die van mij ook nog groener!
want ik heb bruin haar
dat lijkt me soo tof om
groene ogen met bruin haar te hebben haha
wie heeft dat hier?

Ik heb groene ogen en mijn haar is momenteel heeeeeel donkerbruin (zwart met bruine glans zou je kunnen zeggen.)