Oogcontacten met een jongen

Heee!

Ik heb even een vraagje, of jullie voor mij tips hebben het zit namelijk zo. Ik durf namelijk nooit met een jongen te oogcontacten. Dat klinkt zo stom, maar als ik dan een leuke jongen zie bijvoorbeeld tijdens het uitgaan dan kijk ik altijd heel snel weer weg als we oogcontact hebben.

Dus dan kijkt die jongen naar mij, ik ook in 1 flits en kijk dan super snel weer weg. En het maakt niks uit of ik een borrel op heb of zo, want ik durf het gewoon niet. Herkent iemand zich hierin? En heeft iemand tips? Want zo kom ik heel slecht met jongens in contact als ik natuurlijk niet durf oogcontact te nemen… vaak is dit de 1e stap.

Liefs!

Waarschijnlijk ben je heel onzeker over jezelf/je uiterlijk? dan is het wel begrijpelijk datj e een jongen niet lang durft aan te kijken, maar ik kan echt geen andere tip geven dan schijt hebben en mensen langer aan kijken of zelfs lachen, je ziet ze bij het uitgaan meestal toch nooit meer terug :stuck_out_tongue: maar ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, ik ben ook onzeker maar mij lukt het nu wel om oogcontact te krijgen, sorry heb gewoon geen andere tip (:

ik heb precies hetzelfde, ik weet ook niet wat ik ermee aanmoet :frowning_face:

Herkenbaaaaar maar je moet gewoon zoiets hebben van: ik kan het wel, ik durf wel oogcontact te maken. En gewoon uitstralen dat je het naar je zin hebt, dat vinden jongens (volgens mij :stuck_out_tongue:) er altijd leuker uit zien en je bent dan ook toegankelijker. Oke, waarschijnlijk heb je helemaal niks aan deze tips want ik herken me heel erg in jou :stuck_out_tongue:

Hetzelfde probleem hierzo! ;d

geen idee ik heb juist het omgekeerde als een jongen mij aanstaart blijf ik juist terug kijken… dan denk ik altijd… ‘hmm waarom kijk je? je bent (niet) knap… woow je kijkt nog steeds, je hebt wel mooie ogen… je kijkt nog steeds’

en dan blijf ik die gene aanstaren tot hij weg kijkt XD

Ja heb ik ooook

Hetzelfde probleem, dan zie ik vanuit mijn ooghoeken dat een (leuke) jongen kijkt en dan heb ik de ballen er maar niet voor om ook te kijken

precies het zelfde probleem. En elke keer als ik me voorstel om nu een jongen wel eens een keer lang aan te kijken, kijk ik weer weg :’)

Haha irritant is dat he! Ik durf echt nooit een jongen langer dan 2 seconden aan te kijken, ik ben altijd degene die als eerst wegkijkt. En daar moet maar is verandering aan komen! Maar meerdere meiden hebben hier ‘‘last’’ van merk ik al!

Nee ik ben niet onzeker of zo, dus daar kan het niet aan liggen… Het is gewoon beetje spannend of zo? Ik weet 't niet haha

Bekijk het zo, dit is een simpele manier om aan te tonen dat je 'm wel ziet zitten zonder dat je op hem af hoeft te stappen. Oogcontact zoeken en glimlachen is genoeg als het niet een al te verlegen typ is (en hij jou ook ziet zitten).