Oogcontact?

Eén van de eerste dingen die je moet doen als je met een jongen wil flirten is oogcontact maken, juist? Maar wat als hij je niet ‘bekijkt’ zeg maar? Dus als hij je niet aankijkt, wat moet je dan doen (als je niet tegen hem kan beginnen praten als je hem bv niet kent ofzo)?

Liefs!

Ps: ik vond geen gelijkaardig topic, maar sorry als er wel al zo één is!

Hangt denk ik ook een beetje van de situatie af. Misschien kun je een keer per ongeluk tegen hem opbotsen? Ik lees wel eens dat het werkt, maar ik heb er zelf nog geen goede ervaringen mee gehad. ;p

^dat durf ik eigenlijk niet haha :grinning: Ik denk ook dat als dat zou gebeuren het zo zou verlopen:
*bots*
ik: ow sorry!
hij: *loopt door*/ “auw”
haha dus ja :grinning:

Terwijl je sorry zegt moet je hem dan wel even lief aankijken natuurlijk! Als hij dan totaal geen interesse toont denk ik dat oogcontact ook een beetje moeilijk gaat…

Maar hij loopt ook altijd bij z’n vrienden dus dan vind ik het een beetje… genânt haha!

Omgosh,
Ik zie nu echt die scene voor me uit HannahMontana toen ze wilde dat haar vader en moeder elkaar zagen. Ze viel flauw.
Kun jij ook doen dan is je vriendin ‘miley’ .

Lol :grinning:

hij kijkt vast wel eens de klas rond. Als hij naar jou kijkt probeer z’n blik vast te houden. Doe dat bijvoorbeeld door te glimlachen. Als hij naar je blijft kijken, hou je zn ogen nog even vast en kijkt dan de andere kant op. Kijk even later weer. Kijkt hij nog naar je? BINGO! :grinning:

Dat vind ik wel een goeie tactiek lol :grinning: Maar hij zit niet bij me in de klas, anders was ik er al lang voor gegaan hoor! :grinning: Nee ik heb het eerder op zo één van die knappe jongens die je ziet op de speelplaats, maar wiens blik je niet echt vastkrijgt… zijn ze dan helemaal niet geïnteresseerd ofzo? Het kan toch dat ze je niet opmerken… niet? :frowning_face:

Gewoon als je hem tegenkomt in de gang hem echt aankijken. Zodra hij dat doorkrijgt en dat leuk vindt gaat hij jou ook meer aankijken.