Oogcontact

Betekent lang oogcontact altijd dat een jongen iets van je wilt of je wel ziet zitten of doen ze het ook wel es voor de grap? :s

vraag ik me ook af :pensive:

nou meestal doen ze dat omdat ze je wel zien zitten weetje

je zegt het al… meestal :crazy_face:

Vraag 't aan hem :slightly_smiling_face:

ja heb ik gedaan… k vroeg of ie bedoelingen had… zegt ie dat ie wel open staat voor bedoelingen…

haha open staat voor bedoelingen ;p
kan ie niet wat duidelijker zijn dan :pensive:

haha, dies vaag.

Hahahahah sorry geweldig antwoord. xD
maargoed… hij wil dus iets van je!

xDD whaha das een keeper :stuck_out_tongue:

in eerste instantie zou ik zeggen; dan willen jongens wat van je,
maar als ik er iets langer over nadenk. gister in het fietsenhok keken ik en een meisje elkaar best lang aan (na ‘hoi’ gezegd te hebben, tijdens dat ik mijn fiets pakte), maar daar baalde ik echt van want ik weet dat zij mij leuk vind…
ik had er iig geen bedoelingen mee dat ik haar aankeek…
sorry dat ik een jongen ben en op jullie meidenforum post

oh ik dacht eerst dat je lesbisch was xd

ik vind het wel leuk dat jongens ook posten :slightly_smiling_face: weten we tenminste ook jullie kant van het verhaal haha. maare… hij kijkt dus best vaak, het was niet eenmalig, telkens als we elkaar zien vinden onze ogen elkaar, zo is het al sinds een jaar ofzo en ik heb het hem wel eens in real life gevraagd en toen zei hij dat hij t wel leuk vond om uit te dagen en nu vroeg ik dus of hij er bedoelingen mee had en zei die dus dat t van mij afhing… mn vriendin zei ook al: dies vaag!
haha en een keepertje ja… mss wel, wie weet he :wink: het doet me wel wat als ie me zo aankijkt, en het is niet gewoon kijken maar echt zien en observeren net alsof hij iets wil vertellen of vragen met zn ogen.

lang oogcontact betekend goed nieuws en dan ziet hij je wel zitten en meestal
merk je het wel of ze het menen of niet
x

Phahaha :d

Ligt eraan of die telkens oogcontact maakt. En het is hetzelfde bij de meeste meisjes, die doen het omdat ze iemand zien staan, dus waarom zou dat bij jongens anders zijn. Als die vaak oogcontact met je maakt denk ik dat die je wel leuk vind, je doet het niet voor niks. :face_with_raised_eyebrow:

Ik vind het klinken alsof hij je wel leuk vindt.

hij doet 't alleen als we met niet zoveel mensen zijn, laatst waren we met een stuk of 24 man en toen deed ie het minder vaak. en ik kan hem niet betrappen dat hij 't bij andere meisjes doet.

mn vriendin zegt dat ik hem moet smsen en wat met hem moet afspreken… hij gaat volgende maand wss ook op zichzelf wonen met vrienden en zei hij dat ik maar eens moest langskomen… pff lastig. aan de ene kant wil ik best afspreken maar zo nerveus/zenuwachtig voor wat er dan gebeurd, of mss juist niet

ligt aan de jongen.
ik heb genoeg jongens waarmee ik iedere dag omga en die me vaak lang aankijken. maar daar zit niks achter verder :wink:.

maar er zijn jongens die je dan wel zien zitten ja.