oogcontact volgende stap

hooooii :couplekiss_man_woman:
ik heb al een paar dagen oogcontact met een boy ,
maar nu komt dus de volgende stap een gesprek voeren ,heb het een keer gedaan maar zijn vriend stond erbij we blijven maar naar elkaar kijken zo komt er nix van , terwijl ik hem heel erg leuk vind .

PS.zijn vriend is niet egt een probleem hij is homo , tenzij hij op hem is :stuck_out_tongue:

xjes

PS.zijn vriend is niet egt een probleem hij is homo , tenzij hij op hem is :stuck_out_tongue:

Facepalm.

Heb je nou wel of niet met hem gepraat? Maar als je alleen met zijn vriend aan het praten was zou ik eens aan de jongen die je leuk vindt vragen wat hij van het onderwerp vind waar jullie over praten? En gewoon eens beginnen met hoi zeggen als je hem tegenkomt. Dan komt de rest vanzelf wel

Stap op 'm af.

Zucht.

Dit.

http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20110820055835/glee/images/8/84/FACEPALM_Dean_Winchester.gif

Ja idd stap op 'm af, kan je wel zucht zeggen haha maar is makkelijker gezegd dan gedaan hé :wink:

nou nog een keer een gesprek voeren?
ik zit trouwens een beetje in dezelfde situatie. wel oogcontact, maar soms lijkt hij me opeens helemaal niet te zien. ik heb hem trouwens een keer gezien op een muziekavond en toen had hij me gefilmd (hij filmt iedereen hoor) maar nouja, is dat een aanleiding om opeens uit het niets met hem een gesprek te voeren?