oogcontact met leuke jongen <<

heee :grinning:
er zit dus een jongen in mijn filosofieklas, die ik wel leuk vind ;$
we hebben tijdens de les echt de hele tijd oogcontact; dan kijk ik naar hem en hij kijkt dan naar mij (of andersom) en dan lacht hij heel schattig, dus ik weer lief terug lachen .(in de gang gaat het trouwens ook zo) of hij kijkt me aan, en ik trek ‘uitdagend’ mijn wenkbrauw op (a’). wat ook gebeurde, we keken elkaar voor ong 7 sec. aan ofzoo, todat ik weer terug naar het bord keek,
EN NU d;?
ik heb nog geen woord met hem gevoerd!
zoekt hij hier iets achter, of vindt hij dit gewoon leuk om te doen ?
of comments/tips ? :slightly_smiling_face:
x

Probeer een gesprek met hem aan te knopen! Ik denk dat hij het sowieso wel leuk vindt om een praatje met je te maken, uit het oogcontact kan je natuurlijk nog niet echt uit afleiden of hij meer wilt of niet. Maar het is zeker een goed teken :slightly_smiling_face:.

Ga naast hem zitten en met hem praten tijdens de les?

ahw, lief :3 praat met hem. dan merk je snel genoeg, ga anders een keer naast hem zitten ofzo

Ehm, maak is een praatje :wink:
xxx

hmmm ja praten moet je doen, over wat dan ook, of maak een leuke opmerking in je klas en laat blijken hoe leuk je wel niet bent, miss zal hij dan vanzelf beginnen te spreken :stuck_out_tongue: en alsmaar oogcontact betekent wel iets denkik … :stuck_out_tongue:

good luck!

@MevrouwCactus, dat gaat niet lukken aangezien we vaste plaatsen hebben…
hij is ook altijd heel stoer met zijn vrienden, maar eigenlijk verlegen. (zoals veel jongens!)

maar ik ga proberen een praatje te maken! ;d
bedankt iig!