Oogcontact boys

Heey,

Ik weet niet of hier al iets over is,
Zo ja, dan mag je die gerust geven…

Ik wil dit vooral zeggen omdat ik met niemand anders hierover kan praten.

In mijn klas zit een super knappe jongen: X. Vanaf het begin van het schooljaar heb ik daar super veel oogcantact mee, maar we hebben nog nooit met elkaar gepraat, ik weet het; nogal stom en raar… maar ik ben echt super verlegen als het op jongens aankomt.

Nu heb ik via een BETROUWBARE bron gehoord dat een jongen, J , mij knap vond. ( en dat heeft hij ook nog eens bevestigt waar mijn zus bij zat!) En daar heb ik nu OOK heel veel oogcontact mee…

En dan heb je ook nog K. Dat is de vriend van X. en daar is geen verdere uitleg bij, alleen veeeel oogcontact!:wink:

Nu het probleem: ik heb nog met geen drie van de jongens gepraat: alleen weet ik dat ze alle drie heel populair zijn, en zover ik ze heb kunnen observeren: Ze zien er alle drie heel leuk uit.
Bij alle drie krijg ik kriebels in mijn buik als ik ze zie… (terwijl ik altijd degene ben die zegt dat je niet op meerdere verliefd kunt zijn! :wink: )

Ik heb liever geen groffe reacties, dus als je iets negatiefs ofzo wil zeggen, doe dat dan AUB een beetje aardig! :s

Kus, Cocinelle.

oke, leuk voor je (: maar wat is precies je vraag/stelling?

Ja, ik mis het probleem hier ook eigenlijk :’]

Ga voor degene waar je bevestiging bij hebt

Oogcontact is bedriegelijk, je kan denken dat iets oogcontact is terwijl het niet zo is.

oke en nu?

ga met ze allen 3 op date
en kijken wie best innerlijk heeft

je hebt nog niet eens met ze gepraat…

als ik jou was, zou ik eerst eens bedenken dat hij misschien wel met meerdere meisjes oogcontact kan hebben. (zoals jij het formuleert) VEEEL oogcontact,
niet rot bedoelt, maar zo is het wel.

ik zou eerst gewoon een keer met ze praten, en als je dat niet durft
zou ik beginnen op hyves of msn.
dan loopt het later wel wat meer uit naar persoonlijk met elkaar praten. (:
en dan kan je er ook achter komen hoe ze in het echt zijn.
en of ze wel echt oogcontact maken.

Ja zo denk ik er ook over ^^
Je zou toch eens moeten proberen om te praten met hun, als je ze beter gaat leren kennen ga je gelijk beter weten wie 't leukste is.

Die kriebels gaan dus alleen over hun uiterlijk? (aangezien je er geen gesprek mee hebt gehad)

Ik zou gewoon een keer een gesprek met ze aanknopen dan, straks zijn het ongelofelijke randdebielen.

X’D

oke,

dit is t plan :stuck_out_tongue: :
je moet voor een goede keuze eerst een goed gesprek hebben gehad
(met ze allemaal, maar wel apart )
dan kun je kiezen wie de leukste is,
maar ik zou voor de jongen gaan die zei dat hij je knap vond,
zit altijd goed :grinning:

[fgcolor=#D1743B]Je moet contact leggen.
Zeg hoi, vraag hoe het gaat? Voeg ze desnoods toe op hyves of msn of iets dergelijks.

Als je met alle drie contact heb,merk je vanzelf of er met een van hen een echte klik is.[/fgcolor]

Glimlach een keer. Bij mij geeft dat heel vaak de doorslag :’). Dan groeten ze me en dan gaan ze met me praten. Misschien dat het bij jou ook zo loopt?

Harstikke bedankt allemaal, en ja sorry… ik was vergeten erbij te schrijven wat het ‘probleem’ was. Dus nogmaals sorry daarvoor, en ik heb jullie tips opgevolgt, ik heb met K en X gepraat (ze waren samen in de stad) en K is een eikel (sorry voor het taalgebruik) en X kon alleen maar praten over meisjes die hem leuk vinden… met J heb ik nog niet gepraat. Misschien waren die jongens zo omdat ze niet goed wisten hoe ze zich moesten gedragen, maar van een aantal vriendinnen heb ik al gehoord dat ze zo zijn. Het plan nu is dus met J praten en die andere achter mij laten. :slightly_smiling_face: dus nogmaals bedankt voor jullie hulp en reacties.

Over 2 had je dus gelijk :slightly_smiling_face:

maar hoe kan het dat je met iemand in je klas nog nooit gepraat hebt dan? :anguished:?

Bij X was dat dus blijkbaar het geval… en bedankt trouwens dat je dat zo mooi geformuleerd hebt.

Ik weet het! Beetje stom hé… :flushed: