oog

hallo,
ik post hier eigenlijk nooit, maar nu vroeg ik me af of iemand anders dit ook wel eens heeft. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kon niks vinden.
ik heb de laatste tijd vaak het idee dat er iets in mijn oog zit, en ik probeer er dan zoveel mogelijk af te blijven en er niet teveel in te wrijven. Wanneer ik wel wrijf wordt het alleen maar erger. Meestal is hij dan ook helemaal rood. Maar wat het rare is, als ik dan ga kijken of er wat in zit het net lijkt of mijn vel van mijn oog loslaat. Net had k het weer, en ik probeerde het “losse” zeg maar weg te halen en ik wist niet dat het van mijn oog zelf kwam (oke dit klinkt heel vies) maar toen zat het ook nog deels vast aan mijn oog… Ook laat (zo lijkt het tenminste) het binnenste van mijn bovenste ooglid soms los. Dit gebeurd de laatste week steeds vaker. heeft iemand dit ook toevallig wel eens?

nee nog nooit gehad, teminste niet dat er wat van me oog los zat ga anders naar de dokter.

dat hoort toch juist los te zitten? Tenminste als ik je omschrijving hoor is mijn oog ook gewoon zo. Maar misschien is je oog geirriteerd of licht ontstoken? ik had dat een tijd geleden ook en heb toen bij de druppeltjes gehaald en dat werkte heel goed.
of bedoel je met dat loszitten iets op je oogbal zelf?

Ik hebhet ook nog nooit gehad,
ga even naar de dokter misschien weet die het wel.

iew dat klinkt niet goed, ik zou maar even naar de dokter gaan als ik jou was!

ik zag gewoon iets op mijn oog liggen, dus ik probeerde dat een soort van weg te vegen. Net zoals er normaa iets in je oog zit. Alleen dat zat dus ook nog vast aan mijn oog…

Is het niet gewoon van dat slaap-papje wat normaal in je ooghoek zit, maar nu verspreid over je hele oog?

Ik denk dat je het best even naar de dokter kan gaan en tot die tijd oogdruppels gebruiken.

Naar de dokter, wij kunenn niet zien hoe je oog er nu uitziet en er niet goed over oordelen.

Het klinkt best eng eigenlijk. Ga naar de dokter idd.

Ieh dat klinkt niet goed. Ik zou echt zo snel mogelijk naar de dokter gaan, het zijn wel je ogen :x

ooh joh, het lijkt er op dat je een oogontsteking hebt opgelopen! helaas… dan lijkt het ook net alsof er iets in je oog zit. voelt als kleine korreltjes. Deel je je make-up?

iew waarom las ik dit, ik krijg er helemaal rillingen van. Naar de dokter inderdaad

Meteen naar de dokter!!!
ik zou er zelf niet eens aan gedácht hebben om dit eerst op girlscene te posten D:

Oeeh, ik zou gelijk naar de dokter gaan! :open_mouth:

Volgens mij zit je hoornvlies los, meteen naar ziekenhuis. Je kan zo je zicht verliezen.

Daar dacht ik ook aan!

Meteen naar de dokter. Dat is niet normaal…Je oog is heel gevoelig dus er moet meteen iets aan gedaan worden!

Go see the doctor!