Oog make-up remover die niet een vet laagje achterlaat?

Hoi, ik gebruik al een tijdje de oog make-up remover pads van het kruidvat eigen merk. Maar ik merk dat die de huid onder mijn ogen heel dun maakt. Dit zijn wel goede pads die je geen vettig laagje achterlaten, maar dat het dunner wordt is ook niet zo fijn. Wat is nu een goede make-up remover die geen vettig laagje achterlaat en je huid niet dun maakt?

X alvast bedankt.

Ik heb hetzelfde! Ik gebruik ook die van Kruidvat, die me overigens verder heel goed bevallen, maar ik merk echt dat het super gevoelig begint te worden onder mijn ogen. Net alsof er sneetjes zijn als ik erover heen ga (maar die zijn er niet:p)

dus upje voor je vraag omdat ik ook benieuwd ben!

Ja precies, dat heb ik ook!

Ik vind die van Bourjois, Gentel Eye makeup remover, heel fijn. Die laat geen laagje achter.

ik gebruik Nivea oog make-up remover lotion en dat moet je gewoon op een watje doen, en het werkt vet goed [:
(ik draag dagelijks make-up en het gaat heel snel weg zonder een vettig laagje)

die heb ik ook, is fijn inderdaad :grinning:

ik gebruik kruidvat lotion in zo’n flesje, ik heb er eigenlijk geen last van… :slightly_smiling_face:

Ik gebruik Zwitsal olie. Werkt perfect voor mij.

ik heb een groen flesje van garnier, die is ook heel fijn. net zoals die van nivea idd! klik hier voor een plaatje

Je moet ook altijd een tonic na gebruiken.

Die van garnier is fijn met Wit en Blauw erin, die moet je dan schudden, hoe je niet weg te halen of iets :slightly_smiling_face:

Je kunt denk ik het beste zelf make-up remover op een schijfje doen dan van die vieze vettige pads. Vooral die van de Hema zijn echt GEEN aanrader. Ik gebruik zelf make-up remover van Niveau en Olaz (allebei een blauw flesje) en ik vind ze heel fijn :slightly_smiling_face:

Ik heb die van de hema vorige week gekocht, en die zijn echt slecht.

ik heb gewoon zo’n pot van kruitvat, werkt prima.

Je hebt remover met olie en ook zonder.
Als je gewoon van kruidvat eigen merk zonder olie haalt die is echt superfijn. Kost maar 2,50 ofzo. Zo’n blauw flesje is het.

ik heb van die schijfjes waar al spul op zit van 't kruidvat, die laten geen vet laagje achter