Oog kleur verandert

Vroeger had ik gewoon blauwgrijze ogen. Maar dat begint steeds meer op groen te lijken. Ik hoor het ook van andere mensen. Weet iemand waardoor die kleur kan veranderen??

mijn ogen verkleuren elke dag van kleur, komt bij mij door het weer etc. ik denk dat het gewoon komt doordat je ouder wordt.

uh geen idee.
ik weet wel dat het niet raar is dat je oogkleur veranderd, dat gebeurd heel vaak als je ouder wordt.

dit vond ik op internet :
Verandering van de kleur van de ogen hangt af van verschillende factoren zoals dieet, blootstelling aan de zon, ziekten en leeftijd. Maar mensen die doelbewust wensen de kleur van hun ogen te veranderen zouden tweemaal moeten denken voordat ze daadwerkelijk de stap ondernemen.
bron: http://mens-en-gezondheid…ngen-aan-de-oogkleur.html

Oké, bedankt

Ik had tot een jaar of 12/13 ook blauwe ogen, nu zijn ze groen.

Oh dan wil ik ook wel, heb mijn hele leven al bruine ogen. :'D

Ik heb precies hetzelfde! Mijn ogen waren eerst grijsblauw, maar nu zitten er ook geel/bruin/groene gedeeltes in waardoor het geheel groen lijkt.

dit.

ik wil echt een andere kleur ogen, maar van kleurlenzen krijg ik zo’n gigantische hoofdpijn xD.

Ik had… tot mijn 4e ofzo groene ogen, daarna voor altijd bruin. Ik wil blauwe ):

Volgens mij zijn mijn ogen(irissen) lichter geworden van kleur.

Weeeh, dat heb ik ook! Tot mijn 14e ofzo heb ik altijd donkerbruine ogen gehad, en nu zijn ze lichtbruin/groen/grijzig geworden :’)

ik wil andere kleur ik heb bruin en ben 14 jaar dus nu moeten ze veranderen :stuck_out_tongue: ik wil grijs of blauw

ik had eerst bruine ogen nu zijn ze groen.

daar heb geen last van volgens mij, ze zijn al mn hele leven lichtblauw

Ik had eerder groen-grijze ogen, en nu is het grijze eigenlijk verdwenen.

Dat kan inderdaad alhoewel op wikipedia staat dat op je 3de je oogkleur vaststaat
Maar mijn ogen worden ook steeds bruiner(ik had toen ik kleiner was licht groene ogen)

Volgens mij is mijn oogkleur nooit echt duidelijk zichtbaar veranderd.