oo stomstom gezegt dat ik hem leuk vind

heee
een jongen vroeg aan mij via msn ; en vind je nog iemand leuk?
maar iedereen zei dat hij me leuk vind en ik wist niet of ik hem ook leuk vond maar ik zei; ja jou
en toen zeitie serieus?
en ik zei ja eigenlijk wel
en toen liep het gesprek dus dood
maarja hij vind me dus blijkbaar niet leuk (had hij wel verteld tegen mensen ) en heb ik mezelf beetje voor lul gezet, terwijl ik niet eens weet ik of hem wel leuk vind :S
domdomdom
x

Hoe weet je nou dat hij jou niet leuk vind omdat het gesprek dood liep? Misschien wist hij gewoon even niks meer te zeggen… omdat je het ineens zei ofzo!?

Nouja misschien heb je hier niet veel aan, maarja dan maar upje voor jou. :stuck_out_tongue:

jaa ik weet het niet hij doet altijd wel droog maaar dat doettie dat tegen iedereen… alleen tsja hij deed zo van oo :open_mouth:
en toen zei ik jaa ik ben maar eerlijk
en toen zeitie jaa ehh dat kan
wtf denk ik dan

:S lullige reactie van hem!

Hee, ik vind het wel dapper dat je dat zo direct zegt =p
misschien schrok ie ervan ofso? Je zou een x kunnen vragen of het hem verbaasde en wat hij van jouw vindt ofso? Maar je staat heus niet voor lul …

oke hier heb je ook niets aan xp

Oh nu lees ik je 2e bericht…
Jeeh lullig zeg =s
hij lykt helaas niet echt enthousiast ofsoo , maar hy is wel in je geinteresseerd? ( door dingen te vragen )
Hmm…

Stoer dat je dat zo durft te zeggen maar wel echt een kut reactie van hem.

Wat een ass.

Niet lullig maar hij lijkt een beetje op een vriend van mij (die reactie) die ook altijd zo reargeert bij meisjes die hem leuk vinden… Nja…
Sterkte.

pfff kut man
ik ben het zat…
hij zat wel te lullen dattie me leuk vond tegen anderen :S

Misschien had hij niet verwacht dat jij hem ook leuk vindt, en dat hij daarom niet weet hoe hij moet reageren :confused:

pffzzt loser

Begin weer een gesprek met hem en zeg; sorry dat ik loog tegen je…
Ik heb gehoord dat je me leuk vond en vond het zielig voor je…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar wel rot voor je :S.

Wat een poepmongool.

Je hebt er niks aan maargoed.

Ik zou ff nadenken of je hem echt leuk vindt en als je dat niet vindt het eerlijk zeggen.

maarik vind hem dus wel een beetje leuk enzo…
maar ik dacht echt dattie me leuk vond :frowning_face:

Tja. Ik kende een gast, hij vond mij leuk, ik hem. Later begon ik er weer over, ik zei dat ik hem nog leuk vond, hij mij niet omdat een vriendin van me het voor me verpest had ofzo zei die, klopte niks van, super vaag. Wat blijkt, had ie (waarschijnlijk toen) een vriendin -.-’ De vuile klootzak.

Balen meis. Ik zou gewoon even afwachten, het waait vanzelf over en je kan er altijd later nog subtiel over beginnen.

Waarom heb je niet gevraagd of hij nog iemand leuk vond? Dan zou je meteen weten waar je aan toe bent

waarom zegt hy dan tegen mensen dat ie je leuk vind… xD
wat een raarkind… xd

Hmm, das is vreemd. maar nu heb je het in ieder geval wel gezegd! en nu weet je het tenminste wel.