Onzuiverheden kont

Hey! Ik heb veel onzuiverheden op mijn kont… Het zit net op de lijn waar mijn kont ‘begint’. Het gaat vooral om puistjes, steenpuisten en rode vlekjes. Ik zit hier echt enorm mee! Ik durf mijn kont niet meer te laten zien aan mijn vriend en ik draag alleen nog maar boxers. Ik fiets elke dag wel 1,5 uur en bus is geen optie. Iemand tips? Ik voel me er zo rot over.

Hi, Ik heb ook last gehad van steenpuisten op mijn kont en later ook buik voor ongeveer een jaar lang, waardoor ik niet meer kon zitten etc. Ik heb toen antibotica gekregen wat wel geholpen heeft. Ik weet niet of je dat al hebt maar anders zou ik ervoor naar de huisarts gaan. Verder kan ik me eigenlijk niet veel meer herinneren van hoe ik er verder vanaf ben gekomen. Ik weet alleen dat het super veel pijn deed en ik heb de littekens om me eraan te herinneren. :frowning_face: Dus ik kan je wel een andere tip geven: Niet uitknijpen! Daar kan je heel erge littekens van krijgen. Mijn huisarts vond het een keer een slim idee om dat te doen, maar op die plek zit nu een heel duidelijk litteken.

Ik weet niet of dit helpt, maar onzuiverheden op je billen kunnen komen van shampoo en conditioner etc. Nu denk je, huh? Ik was mijn billen niet met shampoo! Maar als jij je haar wast en de shampoo uit je haar spoelt glijd de shampoo natuurlijk wel over je lichaam. Misschien reageert de huid rondom je billen hierop.
Probeer dus na het wassen van je haar de shampoo zowel goed uit je haar te spoelen als van de rest van je lijf!