Onzin topics

Wat ik me dus afvraag he… ik ben het er wel mee eens dat dubbele topics worden gesloten en dan kan het er ook nog mee door dat vragen over seks of de pil etc in een algemeen topic gesteld moeten worden omdat het forum anders ‘sloom’ wordt.
Maar ik vraag me dan af waarom mogen onzin topics zoals Puntje, of een aftel topic of Ping Pong of whatever wat totaaaaal nergens op slaat? Daaaaar wordt het forum ook sloom van en het voegt niks toe ofzo.

Dat vroeg ik me dus af xD

Nou? :slightly_smiling_face:

up

Ik zou dit topic eerder in; Over Girlscene plaatsen.

O ja dat is wel beter idd. ik wist niet waar ik het moest plaatsen :stuck_out_tongue:

okee…

Dit is nog eens een onzin topic jaa:ja:

Zo blijft er niet veel meer over hoor (:

klopt

nou niet zo’n onzin als het countdown topic ofzo… dit is gewoon een vraag aangezien ik het nogal tegenstrijdig vindt dat zulke domme topics wel mogen en dan mogen topics met een serieuze vraag niet omdat dat dan in het algemene topic moet. 0_o

Je hebt eigelijk wel een beetje gelijk ja
Maarr aan de andere kant daar is ‘onzin’ juist voor toch?
Als dat soort topics niet meer zouden mogen dan hebben we niks meer aan de categorie onzin toch?:stuck_out_tongue:

dat klopt ja maar ik snap uberhaupt niet waarom die categorie bestaat :stuck_out_tongue: wordt het alleen maar slomer van en dat is al altijd een big deal hier… dan zou k ook die categorie verwijderen. :stuck_out_tongue: