onzin; DRANKBLUNDERS.

nou die sexblunders waren allemaal wel grappig, dus ik dacht’
ik maak een topic aan voor drankblunders want dat stond er best veel in!
dus als je een blunder kent van jezelf, of misschien iemand anders die iets teveel op had, post hem dan hieeer. ik verveel me kapot :blush:

Ik weet niet waarom ik dit ga posten eigenlijk.
In ieder geval niet om stoer te doen.

Maar ik had een keer…uhm 3/4 doos flugel op. En toen viel ik blijkbaar heel hard op m’n gezicht. En uhm…nu 2 jaar later weten ze het nog :’). En later kotste ik over mn broek heen…

Nou tadaaaa.

En een vriendin van mij - hetzelfde feestje - was heel ziek en toen moest ze kotsen, en toen de volgende dag lag ze in de gang en toen zei ik ‘ik ga naar school, wat jij doet moet je zelf weten’ en toen onderweg was ik kei hyper en vertelde ik heel veel aan haar, maar ze had er niks van gehoord want ze luisterde mp3. En toen stopte ze opeens en toen moest ze kotsen en ik stond er 100 meter vanaf en toen kwamen er stomme kutkiender langs die haar aan gingen staren. En toen op school…was iedereen van dat feest brak, en toen moest eentje onder de les kotsen, maar hij was nog wel naar de wc gegaan gelukkig. En onze club stond best wel in de buurt van de wc’s…
Was wel een leuk feest, en ik hoef geen reacties van ‘wow wat stoer’, want dat vindt ik niet en normaal gaat het ook nooit zo, maar toch…dit is me bijgebleven.

Haha, leuk idee. Heb er zelf geen, upje dus!

Oke mijne; ik had een beetje erg teveel, en toen moest ik na dat feest ook nog met de bus naar huis. maar ik zei de hele tijd al domme dingen, alleen toen ik de bus in kwam zei ik; graag 1 kaartje snel want ik moet pisse & ik wil in chinaa. en ik was in de bus ook nog in slaap gevallen, maar me vriendin had me wel wakker gemaakt.

:smiling_face_with_three_hearts:

ah dat vind ik zielig eigenlijk ;o!

nog nooit dronken geweest ofso dus nog nooit rare dingen gedaan ook eigenlijk

Oh en met koninginnendag…ging ik naar de mcdonals -ik had zelf niks op-, kwam er zo’n groep binnen…en ik was kei bang van hun.
Hun zeiden tegen die mcdonalds-medewerker: mckroket, nee doe maar bqo…nee mckroket.
En ook: Hey kan dat niet wat sneller…

Ja nu klinkt het niet eng…maar gewoon die blik van die jongen…en de manier van handelen. Ik kan het niet uitleggen…

Mijn blunder
Ik was super dronken en had het super naar mn zin en liep gewoon een beetje rond in jantjes verjaardag, ik vond het allemaal prachtig!
En daar staan in het midden van de groten zaal een soort opstapje podium, en ik nog steeds helemaal happy bezopen let niet op, val echt SUPER hard der over heen tegen een heeeele leuke jongen aan(A) en die ving me echt op. Toen gingen ze vrienden me uitlachen ;( maar dat kon me niet zo veel schelen.
En aan het eind van de avond had ik lekker gezoend met hem!
Mijn geblunder heeft toch nog iets opgeleverd(A) hihihi

Oh en: Iemand die ik ken, kotste tegen de kerk…en toen stond er een agent in burger, en toen kreeg hij een boete van openbaar dronkenschap.

Dat vond ik wel een mega blunder. En niet stoer, maar gewoon stom.

Oh en nu ga ik een drugsblunder topic aanmaken. Want dat vind ik entertaining om te lezen.

hahahahah ~

hihi, maar je vertelt er wel een boel hier :'D

Hahahaha xD

Ssssssst! :zipper_mouth_face:

Nou niet echt van mij maar van een vriendin;

Het was half 4 en we gingen net naar huis, komen we buiten staan er een stuk of 4 jongens te plassen tegen de muur naast de ingang.

Mijn vriendin helemaal dronken:
“Moet dat nou HIER JAAAAA”, ( stel je voor met zo’n strenge stem à la willemijn )
jongens; “ga ergens anders zagen joh”
vriendin; “Nou zeg is moet ik komen kijken of waaaaat?”
*vriendin stapt op de jongens af terwijl de stoom die uit haar oren kwam*
jongens; hohohoooooo
*jongens proberen zo snel mogelijk hun broek weer dicht te doen en alles weer binnen te hijsen* :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik was half op mijn vriendin haar rug gesprongen, was echt met mijn volle gewicht aan haar gaan hangen, maar ze was maar aan het doorperen :grinning_face_with_smiling_eyes: gelukkig kwam net haar broer eraan die haar dan tegenhield.

upje.

En de zus van een vriendin op een feestje (ik noem haar even truusje)

Politie vraagt aan vriendin van die zus: ben jij de eigenaar van dit huis?
vriendin: Nee, zij daar, ze heet Truusje!
Politie tegen Truusje: Ben jij Truusje?
Truusje: * Stomverbaasd met grote ogen * Hoe… Hoe weet u mijn naam! =D ? *

meeeer?
up.

Ik heb wel n keer gehad toen wist ik wel redelijk veel nog van die avond uit , dacht ik dan. Ik was blijkbaar met 'n vriend van me vriendin een ‘‘rondje gaan lopen’’ en ik wist er echt totaal niks meer van. En niemand wist verder wat er was gebeurd want er was niemand anders bij dan alleen hij, en vond het toen zo stom om te vragen wat er dan was gebeurd want ik schaamde me er kapot voor. Maar heb het toen toch maar gedaan en gelukkig niks ergs.

Maar ik kijk nu voortaan wel uit haha :’) voor je t weet heb je 'n bijnaam.

Nou ik heb me toch een héle erge blunder opgelopen vorige week zaterdag, heb er een imagoschade van hier tot Tokio aan overgehouden en ik durfde gister zelfs niet uit te gaan, bang dat ze me herkennen. Het begon heel leuk, maar ik heb teveel gedronken in een te korte tijd, ik was zó zat dat het leek alsof ik zwaar aan de drugs was gewees. Heb kei hard staan janken om niks, heb een vriendin helemaal uitgescholden, heb met de neef van mijn beste vriendin gezoend, heb een shoarmatent helemaal ondergekotst en vervolgens het station. En een vriend heeft het doodleuk op zitten nemen, en toen kwam óók nog es de politie (allemaal niks van meegemaakt by the way). Wist niet eens meer hoe ik thuis was gekomen, want ik was in de bus blijkbaar in slaap gevallen. En het erge was, vriendin waar ik mee was, was net zo ver weg. Ik ben héél vaak zat geweest, maar dit sloeg echt alles. Ik zweer alcohol echt af. (Behalve met Oud&Nieuw, Carnaval, Koninginnendag/nacht en m’n verjaardag dan)