onzichtbare maar toch zichtbare bultjes

hey meiden

ik heb sinds een maand of iets last van bultjes op mijn wangen die alleen met een bepaalde lichtinval te zien zijn (zoals in de H&M of in de auto)
ik weet niet hoe het komt, ik heb geen puistjes maar draag wel make-up

help please?^^

hihi beetje vage titel:PP

helpie:(?

ik heb geen idee, dus een upje. :’)

volgens mij heb ik dat ook wel eens, als ik iets van creme of gezichtsscrub gebruik waar mijn huid dan niet goed tegen kan. Dus gebruik je de laatste tijd iets nieuws qua verzorging? (ik weet niet zeker of het hetzeflde is hoor…)

Heeee dat heb ik op dit moment ook! Het voelt zooo raar aan. Maar ik ben pas sinds een paar weken dag en nachtcreme gaan gebruiken dus denk dat het daardoor komt :slightly_smiling_face:

ik heb dat ook! je ziet ze niet heel goed maar ik voel ze wel :grinning:
Ik kan er niet veel tegen doen, ik merk wel dat scrubben een beetje helpt! mijn gezicht voelt nu veel zachter aan…

Heb ik ook. Ik denk dat het door mijn droge huid komt, maar het is echt keivervelend. Mezelf onder gaan smeren met vette dagcremes is ook niet wat…

Ooh hey, dat heb ik oook…

Ik heb juist een vette huid! Maar misschien is ie dan vochtarm. Maar dan juist niet door die cremes :anguished:?

ik ben van nachtcreme gewisseld en bij mij is het nu wat beter :’)

talgbultjes?

ik heb dat op mn voorhoofd! maar ik heb best een onzuivere huid met puistjes dus ik denk dat het daar door komt bij mij… haat t echt!

je gezicht scrubben kan enorm helpen!